استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به ظرفیت‌های خراسان‌رضوی در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی، برای توسعه همکاری‌ها اعلام آمادگی می‌کنیم. برقراری پرواز در مسیر مشهد به بیشکک نیز در دستور کار قرار دارد.

راه‌اندازی پرواز مستقیم مشهد-بیشکک
به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علیرضا رزم‌حسینی که وزیر کشور را در سفر به بیشکک پایتخت جمهوری قرقیزستان همراهی می‌کند، در دیدار اوزار بیک ژیلکیبایف استاندار استان اوش قرقیزستان، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های خراسان‌رضوی در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی، برای توسعه همکاری‌ها اعلام آمادگی می‌کنیم.
وی افزود: گردشگری سلامت، سرمایه‌گذاری تجار خراسانی در استان اوش، صدور خدمات فنی‌مهندسی، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، کشت گلخانه‌ای و فراسرزمینی از موضوعاتی است که می‌تواند زمینه افزایش تعاملات را فراهم کند. 
رزم‌حسینی ضمن دعوت از استاندار استان اوش برای سفر به خراسان‌رضوی، بیان کرد: برقراری پرواز در مسیر مشهد به بیشکک در دستور کار قرار دارد.
در ادامه استاندار اوش قرقیزستان نیز تصریح کرد: این استان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، استخراج معادن و سنگ‌های قیمتی دارای ظرفیت‌هایی است. برای انعقاد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی دو استان اوش و خراسان‌رضوی اعلام آمادگی می‌کنیم.
اوزار بیک ژیلکیبایف همچنین در این دیدار از علیرضا رزم‌حسینی برای سفر به استان اوش قرقیزستان به صورت رسمی دعوت کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها