موتورولا با رونمایی از تلفن هوشمند جدید خود در هند ، خط مقرون به صرفه سری E را گسترش داده است.

گوشی جدید موتورولا چه ویژگی‌هایی دارد؟+عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، موتورولا با رونمایی از تلفن هوشمند جدید خود در هند ، خط مقرون به صرفه سری E را گسترش داده است، این دستگاه با نام Moto E۶s لقب گرفته است و نوعی نسخه جدید از Moto E۶ Plus است که در اوایل ماه جاری در IFA ، برلین اعلام شد. بیایید نگاهی به این دستگاه بیندازیم:

صفحه نمایش و طراحی:

Moto E۶s دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با رزولوشن صفحه نمایش HD + و ناچ قطره ای در بالای صفحه است، این دستگاه از ویژگی های نمایشگر مانند حالت نور شب ، صفحه نمایش محیطی و تم تاریک برخوردار است.

در پشت، یک دوربین در گوشه بالا سمت چپ وجود دارد، لوگوی موتورولا که در مرکز قرار دارد به عنوان یک اسکنر اثر انگشت برای باز کردن قفل دستگاه عمل می کند، در لبه راست گوشی هوشمند، دکمه‌های صدا و دکمه پاور قرار گرفته است. موتورولا E۶s در گزینه‌های رنگی مارون و خاکستری با رنگ‌های براق موجود است.

دوربین:

در بخش دوربین، Moto E۶s اولین دستگاهی است که در سری E قرار دارد که دارای دوربین دوگانه است، این دوربین از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است و این دستگاه برای عکس های سلفی از یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی بهره می برد.

این دوربین از ویژگی های هوش مصنوعی مانند تشخیص صحنه، زیباسازی، حالت عمودی، HDR و پانوراما برخوردار است و دوربین جلو نیز ویژگی باز کردن چهره دارد.

سخت افزار ، سیستم عامل و باتری:

Moto E۶s از یک چیپست MediaTek Helio P۲۲ استفاده می‌کند و این دستگاه با حافظه رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است، فضای داخلی از طریق کارت microSD تا ۵۱۲ گیگابایت برای نیازهای اضافی قابل توسعه است. از نظر نرم افزاری ، این گوشی هوشمند اندرویدی ۹ پای را با رابط کاربر UI اجرا می کند و Moto E۶s توسط یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری ساعتی پشتیبانی می‌شود که قابل جابجایی کاربر است.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

موتورولا E۶s نیز ۷۹۹۹ روپیه قیمت دارد و از ۲۳ سپتامبر (اول مهر) برای خرید در Flipkart در دسترس خواهد بود، این گوشی هوشمند در دو نوع رنگ - Rich Cranberry و Graphite Polished موجود است و موتورولا در حال ارائه وجه نقد به ارزش ۲،۲۰۰ روپیه به کاربران جیو ، و همچنین کوپن های Cleartrip به ارزش ۳۰۰۰ روپیه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها