البرز- سرمربی تیم فوتبال برق آرا کرج با اشاره به آمادگی بالای این تیم در فصل جاری رقابت های دسته سوم کشور گفت: تا به اینجا ۶ امتیاز از دو دیدار نخست کسب کرده و شرایط بسیار خوبی داریم اما تاکنون هیچ قولی از بابت صعود به لیگ دو نداده ام.

هیچ قولی بابت صعود به لیگ دو نداده‌ام

سعید بیگی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: فوتبال پدیده ای غیر قابل پیش بینی است و هیچ گاه با قطعیت نمی توان از آینده صحبت کرد اما این قول را می دهم که تا لحظه آخر از هیچ تلاشی برای قهرمانی و صعود به لیگ دو دریغ نخواهیم کرد.

وی ضمن ارزیابی رقابت های لیگ دسته سوم کشور گفت: در چند سال اخیر که در این سطح از فوتبال ایران فعالیت دارم سال به سال ارتقای آن را مشاهده کرده ام و امسال فکر می کنم هیچ یک از تیم های حاضر از پیش برنده و بازنده نیستند که این خود بر جذابیت مسابقات می افزاید.

سرمربی تیم برق آرا کرج به دیدار آینده این تیم برابر ذوب و فلزات همدان اشاره کرد و گفت: نماینده همدان حریف قابل احترامی است و ما نیز سعی می کنیم بازی به بازی پیش روی کنیم و به خصوص در دیدارهای خانگی حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

بیگی ضمن انتقاد از برخی رسانه ها که برق آرا را تیمی غیر البرزی معرفی کرده اند گفت: این تیم برای مردم کرج و در حال حاضر ۶ بازیکن بومی در برق آرا بازی می کنند.

وی تصریح کرد: برق آرا متعلق به البرز است و اگر هیئت فوتبال استان زمین مناسب در اختیار ما قرار دهد تیم برق آرا این آمادگی را دارد تا تمرینات خود را به کرج منتقل و استفاده بیشتری از ظرفیت های این شهر داشته باشد.

سرمربی تیم برق آرا گفت: باید تعاملات لازم میان باشگاه و مدیران فوتبال استان البرز برقرار شود تا با قدرت بیشتری در جهت رسیدن به اهداف حرکت کنیم.

بازیکن سابق استقلال تهران در پایان ضمن اشاره به دیدار جام حذفی آبی پوشان پایتخت با گل ریحان البرز گفت: خاطرات خوبی را از بازی در استقلال دارم اما اکنون در فوتبال البرز فعالیت دارم و برای شاگردان محمد نصرتی در این دیدار و شهدای رزکان در بازی با پیکان آرزوی موفقیت دارم.

برچسب‌ها