خراسان جنوبی _فرماندار شهرستان بشرویه گفت : با توجه به شروع سال تحصیلی جدید لازم است شهرداریها و دستگاههای متولی زیر ساخت های شهری که پروژه های حفاری را در دست اقدام دارند؛ در روزهای آغازین سال تحصیلی عملیات خود را موقتا تعطیل کنند.

دستگاههای متولی زیر ساخت حفاری ها را تعطیل کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ؛علی شغیعی فرماندار شهرستان بشرویه در نشست اعضای شورای ترافیک از دستگاههای متولی پروژه های زیر بنایی و زیر ساختی از جمله شهرداری ها هم خواست تا در روزهای آغازین شروع سال تحصیلی برای سهولت در رفت و آمد دانش آموزان چناچه پروژه حفاری در مسیر منتهی به مدارس و یا محل گذر دانش آموزان را دارند موقتا تعطیل تا مشکلی برای اولیاء و دانش آموزان پیش نیاید .

رئیس شورای آموزش و پرورش بشرویه از نواختن زنگ نمادین آغاز سال تحصیلی هم خبر داد و گفت: با برنامه ریزی که در سطح مدارس انجام شده در روز اول مهر تمام کلاسها دایر و آموزش رسمی دانش آموزان شروع خواهد شد و زنگ آغاز سال تحصیلی در این روز و با حضور مسئولین ادارات و نهادها و جمعی از معتمدین محلی در محل دبستان شکوفه نواخته خواهد شد .

علیرضا رضوانیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشرویه هم با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در آماده سازی مدارس گفت : در سال تحصیلی جدید نزدیک به شش هزار دانش آموز و معلم و کارکنان این اداره در آمادگی کامل هستند تا سال تحصیلی جدید را با روحیه ای شاد و با نشاط برای دانش آموزان آغاز کنند .

 وی گفت : در سال تحصیلی جدید تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته ایم تا تمام مدارس و کلاسها از امکانات حد اکثری از جمله تامین معلم تمام دروس و پایه های تحصیلی را فراهم کنیم .

رضوانیان همچنین افزود : برای انتخاب لباس دانش آموزان هیچگونه اجباری برای تهیه از یک مکان خاص نیست و خود والدین می توانند برای فرزندانشان لباس تهیه کنند .

مدیر آموزش و پرورش از ثبت شرکت سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان (سرویس مدارس) خبر داد و گفت : به منظور سهولت در انجام سرویس برای دانش آموزان شرکتی به ثبت رسیده که برابر ضوابط و قوانین آموزش و پرورش ؛شورا؛شهرداری و راهنمایی ورانندگی فعالیت خواهد کرد وتوصیه می شود  اولیاء دانش آموزان با این شرکت هماهنگی لازم را داشته باشند .

رئیس ادراه راهنمایی و رانندگی بشرویه هم گفت : برای استفاده از سرویس مدارس باید اولیاء دانش آموزان از طریق مدارس و مدیر مدرسه اقدام و مدیران بگونه ای هماهنگ کنند تا از سرویس هایی که برچسب ویژه دارند استفاده شود در غیر این صورت راهنمایی و رانندگی هیچ گونه مسئولیتی را در قبال وسائط نقیله که تحت عنوان سرویس مدارس بدون برچسب فعالیت کنند نخواهد داشت.

وی گفت : وسائط نقلیه مسافربری نیمه سنگین از جمله مینی بوس ها هم که به عنوان سرویس مدارس فعالیت خواهند کرد بایدحتما مورد تایید بوده و دارای برچسب باشند و برای ایاب و ذهاب دختران از مهماندار و یا کمکی خانم و برای پسران از آقا استفاده شود .

برچسب‌ها