خراسان جنوبی_حجت الاسلام والمسلمین معلمی گفت:نمایندگان مجلس شورای اسلامی وکلای ملت هستند و مردم حق دارند شفافیت آرا را مطالبه کنند.

شفافیت آرا نمایندگان شورای اسلامی مطالبه اصلی مردم است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،حجه الاسلام والمسلمین معلمی امام‌جمعه بشرویه در خطبه های نماز جمعه این هفته که با حضور مردم مومن و انقلابی و در محل مصلی نماز مسجد جامع میدان برگزار شد در ادامه مباحث تفسیر حکمت های نهج البلاغه گفت :یکی از توصیه های مولا امیر المومنین (ع) به شیعیان حفظ راز داری در زندگی های خصوصی است ؛چرا که سینه مومن مومن صندوقچه اسرار اوست و نباید اسرار زندگی شخصی را پیش هر کسی فاش کند.
وی گفت :مردم مومن و انقلابی که همیشه ودر تمام صحنه های سیاسی _اجتماعی حضور حماسی دارند حق دارند از موکلین که انتخاب می کنند گزارش عملکرد بخواهند چرا که منتخبین هم باید مردم را محرم اسرار خود بدانندنه اینکه مصوبات و یا آراء آنان از دید مردم پنهان بماند.
امام جمعه بشرویه خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم گفت :شما منتخبین وکلای  مردم هستید و این حد اقل انتظار مردم است تا بدانند وکیل آنان در برنامه ها و مصوبات مجلس چه رای و نظری داشته ؛بنابراین شفافیت آرا در مجلس خواسته بحق مردم است و نباید نمایندگان‌محترم از این خواسته موکلین خود چشم پوشی کنند
امام‌جمعه بشرویه در خطبه دوم نماز ضمن توصیه به رعایت تقوا و پرهیزگاری بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری حضرت امام‌خامنه ای (حافظه الله ) را فضل الخطاب دانست و گفت :اگر مردم و مسئولین به تمام فرمایشات آن امام عزیز بطور کامل عمل می کردند بسیاری از مشکلات پیش روی جامعه حل می شد.
وی گفت :مقام عظمای ولایت و رهبری بارها به مسئولین تذکر دادند که با استفاده از توان و ظرفیت های مردم و بخصوص جوانان مشکلات داخلی را حل کنید ولیکن متاسفانه هنوز هم عده ای دل در گرو ارتباط با آمریکا بسته اند؛ولیکن این عوامل خود فروخته و نفوذی بدانند که مردم هرگز تسلیم فشارهای حد اکثری رژیم فریبکار آمریکایی نخواهند شد.
حجه الاسلام معلمی با اشاره به  پیروزیهای اخیر جبهه مقاومت‌در یمن هم گفت :،امروز به برکت انقلاب اسلامی و آگاهی و بینش صحیحی که مردم و جوانان اسلامی در کشور یمن بدست آورده اند ضربات سختی را بر جبهه معاند سعودی و آمریکایی و دیگر رژیم های مشترک در این ائتلاف مثل اماراتی ها و اسرائیلی ها وارد کرده اند و چنانچه رژیم سعودی به تجاوزات خود در یمن پایان ندهد باید منتظر پاسخ های محکمترین از طرف جوانان اسلامی در یمن باشد.
امام‌جمعه بشرویه باتبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با آغاز سال تحصیلی هم‌گفت :دفاع مقدس یک فرهنگ است که سیره وروش آقا امام حسین(ع)و شهدای کربلا را در مقابل متجاوزان و زورگویان تبلیغ می کند و لازم است در این هفته با الگو گیری از سیره شهدا نسل جوان و نوجوان را با آرمانهای مقدس شهدا بیشتر آشنا کنیم.
حجه الاسلام معلمی آغاز سال تحصیلی جدید را رویش دوباره جبهه علم دانش خواند و گفت :سال تحصیلی جدید باید سالی برای ارتقاء فرهنگ دین مداری و تقویت بنیه اعتقادی نسل نوجوان و جوان دانش آموز باشد و انتظار داریم معلمان و فرهنگیان سخت کوش که فرماندهان جبهه تولید علم هستند اخلاق و معنویت را در کلاس های درسی بیشتر مورد توجه قرار دهند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها