البرز- رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت:حاشیه رودخانه کرج، ارتفاعات بیجی، نهر دلمبر از نقاط مستعد گردشگری کرج به شمار می روند که کار احداث پیاده راه و پیست دوچرخه سواری در آن ها در حال انجام است.

احداث پیست دوچرخه سواری در نقاط مستعد گردشگری کرج

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، پیمان بضاعتی پور با تاکید بر اهمیت بهسازی، حفظ و نگهداری عرصه های فضای سبز کرج اظهار کرد: تکامل و تراکم در شهرها و محدودیت های خاص زندگی شهر نشینی موجب می شود تا انسان به دنبال گریزگاهی باشد تا زمانی را برای تفریح، استراحت و ترمیم قوای فکری و جسمی خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به شاخص های خاص عمرانی در پروژه نهر دلمبر گفت: یکی از بخش های ویژه این پروژه احداث مسیر تندرستی به همراه پیست دوچرخه سواری مجاور هر کدام به عرض ۴ متر و طول ۲ کیلومتر است که زمینه دسترسی شهروندان به صورت پیاده وسواره را از خیابان لاله ۱ شرقی تا دهکده تفریحی گردشگری باغستان را فراهم می کند.

این مسئول احداث فضای استراحت، نورپردازی ویژه و استقرار مبلمان شهری را از اقدامات انجام شده در این مسیرها عنوان کرد و یادآور شد:  هرچه فضای گفت و گو و سطح تعاملات اجتماعی افراد افزایش یابد نشاط و سرزندگی اجتماعی نیز گسترش می یابد که منجر به سلامت جامعه شهری خواهد بود.

برچسب‌ها