هواوی جدیدترین پرچمدارهای سری Mate خود ، Mate ۳۰ و Mate ۳۰ Pro را در رویدادی در مونیخ آلمان راه اندازی کرده است.

Huawei Mate ۳۰ از رقبای خود در آیفون و سامسونگ پیش گرفت+ قیمت و مشخصات

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، هواوی جدیدترین پرچمدارهای سری Mate خود ، Mate ۳۰ و Mate ۳۰ Pro را در رویدادی در مونیخ آلمان راه اندازی کرده است، نکته قابل توجه این است که این گوشی‌های هوشمند از مدتی قبل شایعات زیادی را به وجود آورده بودند و سایت Pricebaba اخیراً رندرهای اختصاصی این تلفن‌ها را نیز فاش کرده بود و بیشتر این شایعات و گمانه زنی‌ها درست بود و سری Huawei Mate ۳۰ با نوآوری‌ها و امکانات قابل توجه معرفی شد.

قیمت Mate ۳۰ Pro و Huawei Mate ۳۰

Huawei Mate ۳۰ در پیکربندی ۸ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی ارائه می‌شود که با قیمت ۷۹۹ یورو عرضه می‌شود، از طرف دیگر ، Mate ۳۰ Pro در دو نوع با حافظه رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت - Mate ۳۰ Pro ۴G و Mate ۳۰ Pro ۵G در دسترس خواهد بود. نسخه Pro برای مدل‌های ۴G و ۵G به ترتیب ۱،۰۹۹ یورو و ۱،۱۹۹ یورو قیمت گذاری شده است. هواوی هر دو مدل را در رنگ‌های زمردی، نقره‌ای، کیهانی بنفش، مشکی، سبز و نارنجی ارائه می‌دهد. نسخه های سبز جنگلی و نارنجی از چرم پوشیده شده‌اند، در حالی که تمام رنگ‌های دیگر دارای صفحه پشت شیشه‌ای هستند.

هواوی همچنین از Porsche Design Huawei Mate ۳۰ RS خبر داد که با آرایه دوربین مستطیل تر و چرم واقعی در قسمت پشتی در رنگ قرمز و سیاه عرضه می‌شود. طراحی پورشه با قیمت ۲۰۹۵ یورو برای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است، در حال حاضر، هیچ زمان مشخصی در مورد عرضه سری Huawei Mate ۳۰ گفته نشده است.

مشخصات هوآوی Mate ۳۰ و Mate ۳۰ Pro

گوشی Huawei Mate ۳۰ با صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی HUAWEI Horizon Display که با زاویه ۸۸ درجه بر روی لبه ها منحنی است و دارای یک شکاف باریک به ۳D Face Unlock است. این گوشی هوشمند همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت در داخل صفحه نمایش و یک ویژگی تعامل Side-touch در لبه ها است. حالت دوم ، کلیدهای مجازی را برای زیاد و کم کردن صدا و سایر گزینه ها در کنار گوشی وجود دارد که به صورت حالت Edge  بوده و هیچ دکمه ای در اطراف این پرچمدار هوآوی وجود ندارد ، که می تواند برای سهولت در استفاده از هر دو طرف گوشی قرار گیرد.

در مورد عملکرد ، این گوشی از جدیدترین چیپست HiSilicon Kirin ۹۹۰ استفاده شده است که دارای ۷nm + معماری ، خوشه اختصاصی NPU ، GPU ۱۶ هسته ای و پشتیبانی ۵G است. هوآوی می گوید که Mate ۳۰ از ۱۴ آنتن ۵G برای اطمینان از اتصال بی سیم برخوردار است.

این گوشی EMUI ۱۰ را بر اساس اندروید منبع باز بوت می کند و از باتری ۴،۲۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این باتری از فناوری TiredV Rheinland با سیم و بی سیم Huawei SuperCharge برخوردار است تا بتواند شارژ بی سیم سریع ۲۷W و شارژ سیمی ۴۰W را تسهیل کند، Mate ۳۰ مانند نسخه قبلی خود ، ویژگی شارژ وایرلس معکوس را دارد، اما متأسفانه تلفن دارای برنامه های Google از جمله Play Store نیست و کاربران باید از Huawei AppGallery استفاده کنند.

در بخش دوربین ، Mate ۳۰ هواوی از دوربین سه گانه SuperSensing استفاده می کند. این مجموعه شامل یک دوربین SuperSensing ۴۰MP ، یک دوربین با زاویه دید فوق‌العاده ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین تلفنی ۸ مگاپیکسلی با یک سنسور فوکوس خودکار لیزری است.

راه اندازی این دوربین ۳ برابر زوم اپتیکال ، زوم ترکیبی ۵ برابر ، بزرگنمایی دیجیتال تا ۳۰ برابر و تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) + تثبیت کننده (AI AIS) را ارائه می دهد. برای سلفی ، یک دوربین XXMP اولیه در قسمت جلویی وجود دارد که با یک لنز سنجش عمق ۳ بعدی ثانویه همراه است، برنامه دوربین از ویژگی هایی مانند فیلم ویدیویی ۴K با تابش کم نور بسیار کوتاه ، ویدیو ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ، فیلمبرداری پر طرفدار بوکه در ویدیو و موارد دیگر برخوردار است.

ضمن اینکه در تست‌هایی که از دوربین این گوشی گرفته شد به مراتب بهتر از سری آیفون ۱۱ بوده ولی با نوت ۱۰+ سامسونگ در رقابت است و در برخی موارد هم برتری آن به عنوان مثال در عکس‌های میکرو نسبت به پرچمدار سامسونگ دیده می‌شود.

بیشتر مشخصات Huawei Mate ۳۰ Pro با Mate ۳۰ به جز صفحه نمایش بزرگتر ۶.۶۲ اینچی ، باتری بزرگتر ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و تنظیم دوربین چهارگانه در پشت یکسان است، ماژول دوربین موجود در مدل Pro نیز شامل یک دوربین ساین ۴۰MP ، دوربین SuperSensing ۴۰MP ، دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سنجش عمق سه بعدی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها