۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
کد خبر: 671228

نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد ایران به مدال برنز جهان دست یافت.

امامی حریف انگلیسی را ضربه کرد و برنز گرفت

قدس آنلاین: در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در قزاقستان، یونس امامی در دیدار رده بندی وزن ۷۰ کیلوگرم برابر حریف انگلیسی به روی تشک رفت و در حالیکه ۸ بر صفر پیش بود در مدت زمان یک دقیقه و ۱۳ ثانیه حریف خود را ضربه فنی کرد و مدال برنز را بر گردن آویخت.

امامی اولین مدال‌آوری کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها نام گرفت و موفق شد اولین مدال خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را از آن خود کند.

امامی پیش از این در مبارزه نخست مقابل اریگلنت پریزرنی از آلبانی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری رسید و در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی نیز برابر الامان دوگدوربیک از قرقیزستان به روی تشک رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی برابر کوجیرو شیگ دارنده مدال برنز جوانان آسیا ۲۰۱۸ از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان در همان تایم نخست و با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله برابر کایپانوف از قزاقستان با نتیجه ۸ بر ۶ شکست خورد  و از رسیدن به فینال بازماند.

علیرضا کریمی در وزن ۹۲ کیلوگرم دیگر نماینده ایران است که برای کسب مدال طلای جهان تا دقایقی دیگر برابر جی دن کاکس آمریکایی و نفر نخست جهان در سال گذشته به میدان می‌رود.

برچسب‌ها