یزد – استاندار یزد گفت : دفاع مقدس تبلور روحیه عزت و شرف و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنانی است که ارزش های انقلابی و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور ما را مورد هدف قرار دادند .

دفاع مقدس  تبلور روحیه عزت و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، محمد علی طالبی  صبح یک شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان یزد که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه درستان ، استاندار یزد ، فرمانده سپاه الغدیر استان ، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولان استانی  و با حضور پرشور مردم د یزد  درمیدان امام حسین یزد  برگزر شد اظهارداشت : دفاع مقدس  تبلور روحیه  عزت و شرف و ایستادگی  ملت ایران در مقابل دشمنانی است  که ارزش های  انقلابی و کیان  نظام مقدس  جمهوری اسلامی  و تمامیت  ارضی  کشور ما  را مورد  هدف قرار دادند .

وی افزود :  فرهنگ دفاع مقدس  بر تمام عرصه های  انقلاب تاثیر گذاشته  و با استمرار این فرهنگ  ما می توانیم در برابر دشمنان پیروز شویم .

طالبی گفت : دفاع مقدس  صحنه ای  بی بدیل از ظهور و بروز ارزش های انسانی و توانمندی های  انقلابی بود که  یک نسل  و نسل های بعد را  باصلابت تر و با انگیزه تر کرد  برای ساختن  ایرانی آباد و آزاد  و مستقل  دربرابر دشمنان و استکبار جهانی .

وی تصریح کرد : امروز  ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد   و تکریم این ایام سر تعظیم فرو اوردن به همه  جان فشانی های کسانی است  که با ایثار و از خود گذشتگی  غزت و بزرگی ایران را فراهم آوردند.

استاندار خاطر نشان ساخت: امروز هم که  نبرد ما با  استکبار جهانی  در شکل و شمایلی دیگر است  و استمر ر وحیه  مقاومت متاثر از فرهنگ عاشورا و تکیه بر رمز پیروزی   که به  گفته حضرت امام خمینی (ره ) وحدت جامعه بود می تواند  باز هم پیروزی  را به آغوش ملت ایران  باز گردانند .

دفاع مقدس درکشورما با یک فرهنگ تبدیل شده است

 وی افزود: هم اکنون  دفاع مقدس درکشورما با یک فرهنگ تبدیل شده فرهنگی  که همه جنبه ها ی سیاسی اجتماعی  اقتصادی  و فرهنگی کشور را تحت تاثیر قرار داده  و امروز با تکیه براین فرهنگ پر بارمی توانیم با اراده و سخت کوشی  قله ها یپیشرفت را طی کنیم.

استاندار ادامه داد : این با ربا راهبرهای مقام معظم رهبری همدلی  و انسجام نیروهای  انقلابی و همدلی همه بخش ها ی حاکمیت  با مردم و شنیدن صدای  انها تلاش برای  رفع مشکلات مردم  محقق می شود .

وی تصریح کرد : هفته دفاع مقدس  تجلی وحدت همه برای دفاع از  ارزش های والای انقلاب  در نظام مقدس جمهوری اسلامی است  و حضور همه مردم و مسئولان  خود گویا همین مسئله است. 

در 39سالگرد سال جنگ تحمیلی علیه ایران و به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور رژه نیروهای مسلحه استان یزد به با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه درستان ، استاندار یزد ، فرمانده سپاه الغدیر استان ، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولان استانی  و با حضور پرشور مردم د یزد  درمیدان امام حسین یزد  یزد برگزر شد

 در این مراسم با شکوه  هریک از یگان های  نظامی و انتظامی  و بسیج  اقدام به رژه نموده  و اقتدار و عظمت  خود را به نمایش گذاشتند  و آمادگی خود را به دشمنان نظام  نشان دادند.  

انتهای پیام /  

برچسب‌ها