همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به همت انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی و همیاری ورزشکاران و پیشکسوتان خیر دیه یک دانش آموز زندانی پرداخت شد.

آزادی یک دانش آموز زندانی با همت انجمن خبرنگاران  ورزشی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از  روابط‌عمومی «انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی» در پایان دومین دوره مسابقات جام رسانه و مهربانی که به میزبانی مجموعه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی انجام شد، با همت عالی خبرنگاران، عکاسان، پیشکسوتان ورزشی، مسوولان شهری و استانی مبلغی جهت کمک به آزادسازی دانش آموزان در بند جمع‌آوری شد که همزمان با شروع سال تحصیلی با پیگیری‌های صورت گرفته منجر به پرداخت دیه ۳۰۰میلیون ریالی یک دانش‌آموز شد. 
در این امر خیر علاوه بر انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی، پیشکسوتان تیم‌های «ابومسلم»، «پیام»، «دهداری» ،«هدف گلکار» و ارگان‌هایی چون شهرداری و شورای شهر، موسسه فرهنگی شهرآرا، باشگاه شهر خودرو، باشگاه سبزجامگان پیام ،هیات فوتبال خراسان رضوی و آموزش و پرورش مشارکت و همیاری داشتند.
گفتنی است؛ سال قبل هم با گلریزانی که در جام رسانه و مهربانی انجام شد مدرسه‌ای محروم در ناحیه تبادکان مشهد با مبلغ ۱۴۰میلیون ریال به وسایل کمک آموزشی و ورزشی تجهیز شد.

برچسب‌ها