با افزایش سرقت و اعتیاد مواجهیم

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدکاظم تقوی، امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی مشهد مقدس که در مجتمع فرهنگی اقامتی آفتاب ولایت برگزار شد، عنوان کرد: مشهد مقدس ویژگی‌های خاص خودش را دارد، در زمانی‌که همه محدودیت‌ها تقریباً در بقیه بخش‌ها متوقف شده‌است، فعالیت ما مضاعف شده است.

وی افزود: زمانی که روزانه قریب به ۵۰۰۰ عملیات پلیسی در کار داشته‌باشیم کار سختی است.  مشکلات اقتصادی، بیکاری، اعتیاد و جرائم رو به افزایش است.  قطعاً باید بیشتر تلاش کنیم. ما با افزایش سرقت و پدیده اعتیاد مواجه هستیم. علی‌رغم اینکه اعتبارات و سایر مقوله‌ها فشار مضاعفی را بر پیکره ما وارد کرده‌است، اما با رشد مواجه هستیم.

تقوی با بیان اینکه «تعداد جوان‌های آماده به خدمت وظیفه کاهش پیدا کرده‌است»، گفت: این امر قطعاً در توان ما هم تاثیر گذاشته‌است.  قریب به ۳۰ تا ۴۰ درصد کمبودها باید با مدیریت جبران شود. حضور بیش از ۴ میلیون زائر در طول سال، معضلات، مشکلات سازمانی و ساختاری که در فرماندهی مشهد وجود دارد، قطعاً باعث نشده‌است که در توانشان کم‌بگذارند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: مناسبت‌ها و موضوعات متفرقه‌ای که در مشهد وجود دارد، قطعاً می‌طلبد که کار مضاعفی انجام شود. علت اصلی تکریم فرمانده نیروی انتظامی مشهد، سلامتی، رسیدگی به خانواده و در کنار خانواده‌بودن بود و  قطعاً از سایر خدمات او رضایت کاملی داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: عباس صارمی ساداتی چهره شناخته‌شده‌ای در استان خراسان است که سمت‌های مسئولیتی متفاوتی را تجربه کرده. در سطوح استانی، ماموریت، معاونت آموزش و رئیس‌پلیس پیشگیری را در کارنامه‌اش دارد. او از چهره‌های موفق مدیریت و افسری شایسته است.

تقوی ادامه داد: در تمام امور ولایتی، آشنا و متخصص به بخش‌هایی است که در مشهد باید به آن پرداخته شود.  ایشان هم از چهره‌های مجاهدی خواهند بود که خادم‌الرضا است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به شدت پیگیر هستیم که مشکلات ساختاری مشهد را در نیروی انتظامی حل کنیم و به دنبال این هستیم که تا پایان سال این کارها انجام شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها