نخستین اکران فیلم «ماجرای نیمروز ۲: رد خون» با حضور بهنوش طباطبایی، جواد عزتی و هادی حجازی فر، بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار شد.

بازیگران «رد خون» خواستار حمایت مردمی از این فیلم شدند

قدس آنلاین: بهنوش طباطبایی با حضور در جمع تماشاگران مشهدی گفت: خوشحالم که به بهانه اکران فیلم، بار دیگر به مشهد و زیارت امام رضا(ع) می‌آیم.
او افزود: همیشه مشهد و مردمان مشهد برای سینما قطب مهمی بوده و هستند چون همیشه از فیلم ها حمایت کردند، با عشق از حضور شما در اکران این فیلم قدردانی می‌کنم.
جواد عزتی بازیگر نقش «صادق» در فیلم رد خون نیز گفت: ممنونم که این فیلم را برای دیدن انتخاب کردید. در کنار شما اولین اکران و اولین سئانس رد خون را در مشهد می‌بینم چون فیلم را در جشنواره به صورت کامل ندیدم و گویا نسخه اکران سینمایی فیلم نسب به آنچه در جشنواره اکران شده، تغییراتی در تدوین دارد.
او ادامه داد: دمتان گرم که از فیلم حمایت می‌کنید اگر خوشتان آمد آن را به دیگران معرفی کنید و اگر هم دوستش نداشتید، مثل یک راز در دلتان نگه دارید.
هادی حجازی فر، دیگر بازیگر این فیلم هم در سخنانی اظهار داشت: باعث افتخارم است که اینجا هستم و امیدوارم فیلم ماجرای نیمروز ۲ هم مثل ماجرای نیمروز ۱ خوش بدرخشد.
او گفت: رد خون، فیلم سختی بود و خیلی وقت بود که منتظر اکرانش بودیم. روی حمایت تک تک شما حساب می‌کنیم و امیدواریم که از این فیلم حمایت کنید، اگر آن را دوست داشتید به دیگران هم معرفی کنید چون مخاطب برای سینما بسیار مهم است.
او افزود: تمام زحماتی که‌ برای ساخت یک فیلم کشیده می شود اگر منجر به جذب مخاطب نشود به مفت هم نمی‌ارزد.
نخستین اکران سینمایی فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲:رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمود رضوی در پردیس سینمایی هویزه مشهد روی پرده رفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها