۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
کد خبر: 671720

جواد عزتی درباره ایفای نقش«صادق» در فیلم «ماجرای نیمروز 2 رد خون» آن را جزو معدود بازیهای خوب خود دانست و گفت: اگر ماجرای نیمروز 2 ساخته نمی شد این فرصت به وجود نمی آمد که ابعاد دیگری از شخصیت «صادق» را نشان بدهم و بازی در این فیلم برای من بسیار جذاب بود.

 نقش«صادق» جزو بازی‌های خوب من است

قدس آنلاین: این بازیگر در نشست خبری اکران فیلم «ماجرای نیمروز ۲ رد خون» در پردیس سینمایی ویلاژتوریست مشهد گفت: وقتی به بازی خودم در ماجرای نیمروز ۲ نگاه می‌کنم از ایفای نقشم در سری دوم این فیلم، چندین برابر بیشتر نسبت به ایفای نقشم در سری اول، خوشم می‌آید و رضایت دارم چون خیلی بهتر شده است.
وی افزود: معمولاً در انتخاب‌هایی که از بهترین بازی هایم دارم، ایفای نقش «صادق» در ماجرای نیمروز ۲ جزو دو سه تای اول است و جزو بهترین بازی‌هایم است که خیلی دوستش دارم.
او درباره اینکه نگرانی از لو رفتن بازی اش در ایفای نقش «صادق» در سری دوم ماجرای نیمروز نداشته، اظهار داشت: اتفاقا که در سری سازی، شخصیت به تکامل می‌رسد و جذاب تر می‌شود. فیلمساز و بازیگر، کاراکتری را به وجود آورده‌اند که در سری‌های بعدی، فرصت دارند ابعاد دیگری از شخصیت آن را نشان دهند یا در موقعیت‌های دیگری قرارش بدهند.
عزتی افزود: بازیگرانی که در ماجرای نیمروز ۱ و ۲ بودند همچون من، آقای حجازی فر، آقای زمین پرداز و آقای مهری، بازیهای بهتری نسبت به سری اول فیلم داشتیم چون شناختمان از آن شخصیتها بیشتر شده بود.
این بازیگر که پرفروش ترین آثارش در ژانر کمدی بوده است، درباره بازی در گونه‌های مختلف سینمایی گفت: من با کمدی شروع نکردم که بگویم تغییر رویکردی در بازیگری‌ام داشته ام، من در همه ژانرها کار کردم و اتفاقاً با فیلم جدی در سینما شروع به کار کردم که بین آنها چند فیلم کمدی هم بازی کردم. بنظرم فیلم خوب، فیلم خوب است و فرقی نمی‌کند که جدی باشد یا کمدی.

انتهای پیام/

برچسب‌ها