هادی حجازی فر، بازیگر فیلم «ماجرای نیمروز ۲ رد خون» با بیان اینکه فیلم ساخته می‌شود که با مخاطب ارتباط برقرار کند، گفت: فیلم آقای مهدویان، فیلم سختی بود ولی امیدواریم که با استقبال خوب مخاطبان از آن، حال نه چندان خوش سینما در فصلی که گذشت بهتر شود.

امیدوارم «ماجرای نیمروز ۲» حال سینما را بهتر کند

قدس آنلاین: حجازی فر در نشست خبری اکران فیلم «ماجرای نیمروز ۲ رد خون» در پردیس سینمایی ویلاژتوریست مشهد در جمع خبرنگاران افزود: ممکن است که این فیلم ایرادهایی داشته باشد اما امیدوارم که با مهربانی بیشتری به فیلم نگاه شود.
او تاکید کرد: تماشاگران ولی نعمت‌های سینما هستند و اگرنباشند، سرمایه و هنر و همه چیز شوخی است. با وجود اینکه همه ما (آقای عزتی و خانم طباطبایی) درگیر کار بودیم ولی به سختی توانستیم وقتمان را آزاد کنیم تا در کنار مردم خوب مشهد باشیم و فیلم با حضور پرشور مخاطبان اکران شود.
حجازی فر درباره ایفای نقش «کمال» در فیلم‌های ماجرای نیمروز ۱ و ۲ گفت: ویژگی کار رو به جلو، این است که کارگردان در جریان نظرات قرار بگیرد و آقای مهدویان آنقدر باهوش بود که نظرات اعضای تیم را در نظر بگیرد.
او بیان اینکه سری سازی در همه جای دنیا باب است، اظهار داشت: نمی‌دانم در کشور ما به چه دلیل برخی چیزها تبدیل به ضدارزش شده است اینکه گفته می شود سری سازی برای یک فیلم موفق، خوب نیست، من اعتقادی به آن ندارم.
این بازیگر اضافه کرد: لزوماً قرار نیست که در همه نقش‌ها، یک کاراکتر جدید بسازیم، اینکه یکی بتواند آن کاراکتری را که ساخته است، با فضای جدید و قصه جدید وفق بدهد و بازی‌اش بیرون نزند یا اجازه بدهد که بازیگران جدید در کار تعریف بشوند و کاراکتر آنها هم دربیاید، این ها اهمیت دارد. ما تمام تلاش خودمان را در این راستا کردیم مثلا اگر در جایی که احساس می کردم به خاطر ریتم و قصه باید فیتیله را پایین بکشم، حتماً این کار را می کردم یا اگر لحظه‌ای بود که احساس می‌کردم کاری به نفع فیلم و قصه است، حتماً کنار می‌آمدم.
او گفت: بنظرم اتفاقی که در این فیلم باید می‌افتاد، رخ داد. بازیگرانی که به کار اضافه شدند کار سخت‌تری داشتند، تلاش کردیم که همبازی های خوبی در کنار آنها باشیم و اگر کمکی به آنها نکردیم لاقل آسیبی به بازی‌هایشان نزنیم.
حجازی فر خاطرنشان کرد: بازی در «ماجرای نیمروز۲، رد خون» تجربه بسیار سخت و لذت بخشی بود و فیلم را خیلی دوست دارم، امیدوارم مخاطبان در اکران، ارتباط خوبی با آن برقرار کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها