عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حوزه اقتصاد باید روحیه دوران دفاع مقدس را الگو قرار داد و شرایط امروز اقتصادکشور با کار جهادی سر و سامان می‌یابد.

دوران دفاع مقدس بدون اغراق برای نسل جوان روایت شود/اقتصاد امروز کشور با کار جهادی سر و سامان می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر قالیباف صبح امروز در مراسمی با حضور رزمندگان دفاع مقدس گناباد که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مهدیه این شهر برگزار شد، به وضعیت اقتصادی جامعه اشاره و اظهار کرد: امروز در جامعه، ما با مشکلات اقتصادی روبرو هستیم و در حوزه اقتصاد هم باید به روحیه دوران دفاع مقدس عمل کرد.

وی یادآور شد: اقتصاد امروز با کار جهادی سر و سامان می‌یابد و کار جهادی یعنی اینکه نه پول داشته باشیم و نه اختیار.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیشقراولان در صحنه جهاد اقتصادی جوانان هستند؛ جوانانی که برخی آنها را تهدید می‌دانند، فرصت هستند.

قالیباف بیان کرد: در صحنه اقتصاد نیز باید همچون دوران دفاع مقدس به فرمان خدا عمل کرد، ربا نگرفت و به دیگران کمک کرد، چرا که ربا جنگ با خداست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: پول داشتن مشکل اقتصاد ایران نیست، ما درآمدهای نفتی سرشار هم داشته‌ایم ،درآمدهای کم نفتی را هم تجربه کرده ایم ولی وضع کشور هیچ تغییری نکرده است.

وی با ذکر خاطره‌ای از دفاع دوران مقدس خاطرنشان کرد: ما در دوران دفاع مقدس از نظر تسلیحات به شدت در مضیقه بودیم، اما امروز ما به قدرتی رسیدیم که پهپاد مجهز آمریکایی را سرنگون کردیم یعنی هم از نظر تجهیزات قوی شده‌ایم و هم شجاعت آن را داریم که پهپاد آمریکایی را بزنیم.

قالیباف ادامه داد: امروز هم اگر وحدت بین مردم و همه اقشار مختلف برقرار باشد، بنا به سنت الهی پیروز می‌شویم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: ما رزمندگان دوران دفاع مقدس با تمام وجود، دوران دفاع مقدس را لمس کرده‌ایم و وظیفه ماست که این دوران را برای نسل بعدی روایت کنیم.

وی اظهار کرد: امروز وظیفه ما روایتگری دوران دفاع مقدس است؛ در این روایتگری لازم نیست اغراق و بزرگنمایی صورت بگیرد.

قالیباف با اشاره به یکی از آیات قران گفت: اگر پیروزی حق با تأخیر صورت می‌گیرد، به این دلیل است که خداوند می‌خواهد صف منافقان از انسان‌های با ایمان جدا شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تجلیل از حضور مردم انقلابی گناباد در این مراسم، آنها را مردمی مقاوم و ولایت‌مدار توصیف کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها