پژوهشکده علوم اسلامی وابسته به بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در فراخوانی از طریق سامانه جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عضو هیئت علمی پژوهشی می‌پذیرد.

جذب هیئت علمی در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست پژوهشکده علوم اسلامی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: این بنیاد به منظور پاسخگویی به بخشی از نیازهای پژوهشی کشور در سال‌ ۱۳۷۵، مجوز قطعی تأسیس پژوهشکده علوم اسلامی را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مردانی گلستانی افزود: پیرو مصوبه مجمع عمومی بنیاد پژوهش‌های اسلامی در سال ۱۳۹۶، مکاتبات لازم با مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفت و برای سومین بار، اعلام نیاز بنیاد پژوهش‌های اسلامی در فراخوان شهریور ۱۳۹۸ در سامانه مرکز جذب ثبت شد.
حجت‌الاسلام مردانی گلستانی تصریح کرد: پژوهشکده علوم اسلامی دارای سه گروه پژوهشی مصوب شامل، گروه فرهنگ، ادب و تمدن اسلامی، گروه تحقیقات علوم قرآنی و فقه جعفری و گروه تصحیح و ترجمه متون اسلامی است و در فراخوان شهریور ۱۳۹۸ در شش رشته، اخلاق و آشنایی با منابع اسلامی، ادیان و عرفان، تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی، علوم قرآن و حدیث، علوم اجتماعی و سیاست گذاری فرهنگی است عضو هیئت علمی پژوهشی می‌پذیرد.
وی با اشاره به اینکه برای جذب اعضای هیئت علمی پژوهشی دو گونه شرایط عمومی و اختصاصی منظور شده است، گفت: شرایط عمومی جذب هیئت علمی برای دکتری پیمانی، داشتن مدرک دکتری تخصصی یا سطح چهار حوزه، کارت پایان خدمت و حداکثر سن ۴۰ سال است و شرایط اختصاصی جذب، دارا بودن تحصیلات حوزوی و مطالعات عمیق اسلامی (شرط الزامی) و برخورداری از سوابق پژوهشی حداقل در یکی از حوزه های امام رضا(ع)، وقف و نذر، زیارت، آستان قدس و انقلاب اسلامی است.
گفتنی است، متقاضیان جذب می‌توانند از طریق وب سایت مرکز جذب هیئت علمی به آدرس http://www.mjazb.ir اقدام کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها