فرماندار شهرستان کاشمر گفت: ۱۳.۵کیلومتر از محور دوبانده مسیر شادمهر به کاشمر در نیمه اول مهر ماه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح ۱۳.۵کیلومتر از محور دوبانده جاده مرگ در نیمه اول مهر ماه

مسلم ساقی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اگرچه آسفالت مسیر دوبانده کاشمر تا پلیس راه شادمهر  انجام و خط کشی آن نیز صورت گرفته است، اما اعلام کردیم تازمانی که علائم ایمنی  آن نصب نشود اجازه افتتاح آن را نخواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه دو بانده کردن  این محور به عنوان یکی از تقاضا های   مردم منطقه  وزائران همیشه مطرح بوده است، تصریح کرد: از این رو اداره راه و شهرسازی با همکاری راهداری در حال نصب این علائم هستند که با اتمام آن ، این مسیر که به طول ۱۳.۵کیلومتر است در نیمه اول مهر ماه افتتاح و به بهر برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان کاشمر با بیان اینکه این جاده که به مسیر مرگ معروف است و افراد زیادی جان خود را در این جاده از دست داده اند ، در  سال ۹۶صاحب  شناسه و کد ملی برای دریافت بودجه سالانه شد ،افزود: امیدواریم با تلاش و پی گیری‌ اقداماتی در خصوص تسریع درروند ادامه اجرای پروژه با فراهم کردن منابع مختلف انجام دهیم  و در این راستا علاوه برافزایش میزان و تخصیص اعتبار،زمینه را  برای تسریع و پایان یافتن عملیات اجرایی فراهم کنیم.

ساقی با بیان اینکه شهر کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی استان خراسان رضوی سالانه پذیرای زائران زیادی از سراسر کشور است که اغلب از مسیر شادمهر به این شهر تردد می کنند، اظهار داشت:  در مورد ادامه مسیر، نیز  اداره  راه و شهرسازی متعهد شده است که کلنگ زنی ۲۰کیلومتر دیگر از آن را به زودی انجام و عملیات دوبانده شدن آن را اغاز کند. انتظار ما این است که اختصاص بودجه این محور هرچه سریعتر صورت بگیرد زیرا  این جاده جزو پروژه‌های اولویت‌دار و اورژانسی است و  حوادث دلخراش در این محور همچنان سلامت و جان مردم این منطقه را هدف قرار داده است.

برچسب‌ها