در دو بازی برگزار شده امروز (چهارشنبه) لیگ برتر فوتبال ایران، شهر خودرو با تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان صدر را از دست داد.

خداحافظی شاگردان یحیی گل محمدی با صدر

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام دو بازی دیگر پیگیری شد. در یکی از این بازی‌ها تیم‌های نفت مسجد سلیمان و شهر خودرو از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شهر خوردو صدر جدول را از دست بدهد. گل‌های این بازی را یونس شاکری در دقیقه ۲۰ برای شهر خودرو و محمد ابراهیمی در دقیقه ۳۲ برای نفت به ثمر رساندند. این مسابقه در شرایطی برگزار شد که روز قبل از بازی مهدی تارتار، سرمربی نفت در کنفرانس خبری گفته بود که به خاطر رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت ۳ جلسه‌ای تماشاگرانشان، نمی‌خواهند در زمین مسابقه حاضر شوند.

شاگردان گل‌محمدی در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. نفت مسجد سلیمان نیز با ۵ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

در دیگر دیدار همزمان امروز تیم‌های پارس جنوبی جم و نساجی قائمشهر در ورزشگاه تختی شهر جم برابر هم قرار گرفتند. در پایان مسابقه دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند. گل اول مسابقه را علی اصغر عاشوری در دقیقه ۱۲ برای نساجی به ثمر رساند اما محمد نوری در دقیقه ۳۱ بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم نیز حسن جعفری در دقیقه ۵۱ گل برتری شاگردان مهاجری را وارد دروازه پارس کرد. این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۸ تیم میزبان روی ضربه علی عبدالله‌زاده باز هم بازی را مساوی کرد. نساجی همانند بازی‌های قبلی خود یک بازی هجومی را در دستور کار قرار داده بود و به گل زودهنگامی هم رسید اما با کنترل مسابقه توسط بازیکنان پارس، بازی به تعادل کشیده شد.

نساجی که با ۱۲ گل بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد، با این تساوی ۸ امتیازی شد و  به رده پنجم جدول صعود کرد. پارس جنوبی نیز با ۶ امتیاز در رده هشتم جای گرفته است.

انتهای پیام

برچسب‌ها