یزد-دبیر ستاد اربعین حسینی استان یزد با اشاره به فعالیت ۳۶ موکب مجوز دار یزدی در ایام اربعین حسینی، افزود: این موکب‌ها در بخش‌های رفاهی، درمانی و فرهنگی به زائران حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

خدمت‌ رسانی ۳۶ موکب یزدی به زائران اربعین حسینی

به گزارش قدس آنلاین،دبیر ستاد اربعین حسینی استان یزد با اشاره به فعالیت ۳۶ موکب مجوز دار یزدی در ایام اربعین حسینی، افزود: این موکب‌ها در بخش‌های رفاهی، درمانی و فرهنگی به زائران حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

صادق طهماسبی با اشاره به اینکه این موکب‌ها از ۱۱ مهرماه به عتبات عالیات اعزام خواهند شد، خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی و فعالیت‌ این موکب‌ها با حمایت و همت خیرین یزدی و گروه‌های مختلف مردمی انجام می‌شود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: ملزومات و محصولات موردنیاز زائران برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین نیز در قالب نمایشگاهی در حاشیه این گردهمایی عرضه می‌شود و غرفه‌ای نیز برای ثبت‌نام زائران پیاده‌روی در سامانه‌ی سماح در نظر گرفته‌شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مرز چذابه برای خروج زائران استان یزد از کشور در نظر گرفته‌شده است، متذکر شد: جاده یزد، ابرکوه، شیراز و اهواز مطمئن‌ترین مسیر برای تردد زائران است.

برچسب‌ها