۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 672035

شناخت دشمن سخت است

نصراله صیاد بیرانوند

لرستان- آن روزها، روزهای سخت و تاریکی بود، دشمن بعثی به پشتوانه بزرگترین ابرقدرت‌ها تلاش می‌کرد تا انقلاب را در بدو ماهیت خود، از بین ببرد و برای این کار نیز از هیچ تلاشی دریغ نکرد، دست به دامان بزرگتر از خود هم شد اما به آنچه که هدفش بود، نرسید

به گزارش قدس آنلاین، او، قصد داشت در ۷۲ ساعت به قلب ایران برسد اما با تدبیر پیر فرزانه انقلاب و رشادت مردان و زنانی از جنس نور در ۸ سال هم نتوانست حتی یک مشت از خاک این سرزمین را در دست که نگیرد هیچ بلکه سه جزیره خود را هم که از لحاظ موقعیت جغرافیایی در شرایط مناسبی به سر می بردند را از دست بدهد.

امروز بیش از سی و چند سال است که از آن روزها می گذرد، خاکریزی از دشمن معلوم نیست که بخواهیم آنرا با توپخانه مورد هدف قرار دهیم، تانک مسلح در دور یا نزدیک سنگر مشخص نیست که آر پی‌جی‌زن بخواهد ببیند و آنرا مورد هدف قرار دهد.

گاه ممکن است دشمن خود را در کنار دست شما پنهان کرده باشد، گاه ممکن است نزدیکترین شی کنار دست شما باشد حتی در اتاق خواب و در برابر دیدگان شما.

اینجاست که شناخت دشمن بسیار سخت می‌شود چرا که در بسیاری از موارد نمی‌توانیم تشخیص دهیم به چه کسی می‌توان اعتماد داشت و چه شخصیتی را باید دشمن شمرد.

امروزه دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای مجازی و صفحات اینستاگرام حضور گسترده‌ای دارد، امکاناتی که امروز در دور افتاده‌ترین روستاها نیز در دسترس است و هر کدام مخاطبان خاص خود را دارند زین باب باید هوشیار باشیم، هوشیارتر از دیروز و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل.

دشمن امروز بر فعالیت در اینگونه فضاها، حساب ویژه‌ای باز کرده در واقع به هر آب و آتشی میزند تا بتواند به هر اندازه که می‌تواند و از هر طریقی که ممکن است علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی اقدام و ذهنیت نسل جوان امروز را خدشه‌دار کند هر چند متاسفانه گاهی اوقات افرادی پیدا می‌شوند که فریب سخنان پوچ و توخالی دشمنان را می‌خورند.

اما از لحاظ آگاه‌سازی، شناخت و مبارزه با دشمنانی که نقاب بر صورت دارند سربازانی هستند که با جان و دل تلاش می‌کنند تا در برابر دشمن بایستند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) آنهایی که بسیار جلوتر از دشمن حرکت می‌کنند و در برابر هر عکس‌العملی که به اساس و بنیاد نظام اسلامی لطمه وارد کند، برخورد انقلابی دارند.

آنهایی که شبانه‌روز در صحنه‌های دفاع از انقلاب هستند و هرگز نمی‌خواهند نامی از آنها برده شود شاید بر این باور هستند که تلاش و مبارزه در راستای ایجاد امنیت و بقای انقلابی که با خون شهدا رشد کرده وظیفه ذاتی آنهاست، وظیفه‌ای که اگر همه ما رعایت کنیم می‌توانیم سربازان گمنام امام زمان خود باشیم و این چنین می‌شود که دشمن تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند همانند سی و چند سال گذشته کوچک‌ترین دست درازی به آب و خاک ایران زمین داشته باشد.

برچسب‌ها