گزارش‌ها حاکی از آن است که میزان خودکشی نیروهای مسلح آمریکا در سال 2018 بالاترین آمار را داشته است.

خودکشی در میان نیروهای مسلح آمریکا به بالاترین میزان رسیده است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، گزارش جدید وزارت دفاع آمریکا نشان می‌دهد که میزان خودکشی در میان اعضای ارتش در حال خدمت آمریکا در سال 2018 به بیشترین میزان از سال 2001 که تعداد خودکشی‌ها ارزیابی می‌شده، رسیده است.

بر اساس این گزارش، تعداد اعضای فعال ارتش آمریکا که سال گذشته خودکشی کرده‌اند به 541 مورد رسیده است. همچنین از سال 2013 تا 2018 تعداد موارد خودکشی در میان هر 100 هزار نیروی ارتش از 18.5 مورد به 24.8 مورد رسیده است.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که میزان خودکشی در میان خانواده نیروهای فعال و ذخیره ارتش نیز در مقایسه با خانواده شهروندان عادی آمریکا نیز بالاتر است.

اعضای نیروهای مسلحی که اقدام به خودکشی کرده‌اند 60 درصد آنها اعضای فعال ارتش، 62 درصد نیروهای ذخیره و تقریبا 70 درصد از اعضای گارد ملی آمریکا با استفاده از سلاح گرم خودکشی کرده‌اند.

از سوی دیگر تنها از ابتدای سال جاری میلادی، ۷۹ نظامی آمریکایی عضو نیروی هوایی این کشور بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده‌اند. (جزئیات بیشتر)

طبق این گزارش افزایش شدید میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی در نیروی هوایی این کشور، پایگاه نیروی هوایی «شا» در ایالت کارولینای جنوبی این کشور را به تعطیلی موقت کشانده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/.

برچسب‌ها