همدان- مدیر کل اداره تعاون،کارو رفاه جتماعی در کار گروه اقتصاد و اشتغال و سرمایه گذاری گفت : در سال جاری ۱۹۲۰۰ شغل توسط دستگاههای اجرایی استان تعهد شده است .

تعهد ۱۹۲۰۰ شغل توسط دستگاه های اجرایی همدان در سالجاری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان همدان ،احمد توصیفیان مدیر کل اداره تعاون،کارو رفاه جتماعی در کار گروه اقتصاد ‌، اشتغال و سرمایه گذاری استان  اظهارکرد: بر اساس سند راهبردی توسعه استان دستگاههای اجرایی متعهد گردیدند که ۱۹۲۰۰شغل در سالجاری ایجاد نمایند و اطلاعات شاغلین را در سامانه ملی رصد شورای عالی اشتغال ثبت نمایند ، بر اساس گزارش اخذ شده از سامانه ملی رصد در شش ماهه اول سالجاری اطلاعات تعداد ۹۷۵۲ نفر از شاغلین جدید در سامانه رصد ثبت شده است

توصفیان همچنین اشتغال بخش مسکن بر اساس اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان نیز ۲۵۰۸ نفر بوده است که در مجموع ۱۲۲۶۰ شغل در شش ماهه اول سال ایجاد شده است .

وی گفت : بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی استان و صندوق روستائیان و عشایر ۷۶۷۴ نفر در شش ماهه اول سال جاری برای اولین بار بیمه شده اند .

مدیر کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان بیان کرد:  اشتغال ثبت شده و بیمه شده را بر حسب شهرستانها ی تابعه و دستگاههای اجرایی ارائه نمودند.

توصیفیان در خصوص تسهیلات روستایی گفت: که از ابتدای شروع طرح مبلغ ۳۶۹۰میلیارد ریال تسهیلات به بانک های عامل ابلاغ شده است که تا کنون ۲۹۰۰ میلیارد ریال توسط بانک ها پرداخت شده است و بیش از سهمیه مانده در بانک طرح در دست بررسی میباشد و از بانک ها خواستند که هر چه سریعتر طرح ها ی موجود را تعیین و تکلیف نمایند .

وی افزود :که از آنجا ئیکه مرحله پنجم تسهیلات روستایی در حال ابلاغ به استانها میباشد دستگاههای اجرایی طرح های اولویت دار را شناسایی و نسبت به ثبت تمام آنها در سامانه کارا اقدام نمایند تا بتوانیم به موقع تسهیلات ابلاغی را جذب نماییم .

برچسب‌ها