همدان - سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ آماده دریافت گزارشات مردمی درخصوص ساخت و سازهای غیرمجاز بصورت شبانه روزی است.

مردم ساخت وساز غیر مجاز را به سامانه ۱۳۷ گزارش بدهند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان محمدعلی گلشن اظهار کرد: خدمات شهری از سوی شهرداریها بدون همکاری و حمایت شهروندان امکان پذیر نخواهد بود وسامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ بصورت شبانه روزی و در کلیه ساعات اداری و غیر اداری آماده دریافت گزارشات مردمی درخصوص ساخت و سازهای غیرقانونی ، سدمعبر و ... میباشد .

وی در ادامه توضیح داد شهروندان میتوانند تنها با شماره گیری تلفن ۱۳۷ و ارتباط با همکاران ما در این مرکز اقدام به ارائه گزارشات و شکایات خود نموده و ضمن دریافت کد رهگیری و ثبت در این سامانه نسبت به پیگیری درخواست خود از شهرداری اقدام نمایند.

گلشن به فعالیت شبانه روزی گشت های کنترل ساختمان در محدوده و حریم قانونی مناطق چهارگانه شهری اشاره و اظهار نمود یکی از معضلات کنونی شهرها ساخت و سازهای غیر قانونی میباشد که نه تنها باعث هدررفت بیت المال در برخورد با این امور میشود خسارت های جبران ناپذیر مالی و حتی جانی بعلت رعایت نکردن اصول فنی در مقاوم سازی ساختمان به عاملان اینگونه تخلفات وارد خواهد کرد.

برچسب‌ها