البرز- کاپیتان تیم فوتبال گل ریحان البرز با اشاره به مسابقات جام حذفی گفت: از مردم کرج می خواهم که تیم و فرزندان شهر خود را در دیدار حساس مقابل استقلال در جام حذفی تنها نگذارند.

کرجی‌ها تیم خود را مقابل استقلال تنها نگذارند

سید محسن حسینی در گفتگو با قدس آنلاین اظهارکرد: تیم گل ریحان به لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آل به سر می برد و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم از سد استقلال عبور کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان به هیچ عنوان نباید فریب جایگاه استقلال در جدول را بخورند گفت: این تیم همواره بزرگ و قابل احترام است و بدون شک با تفکر پیروزی برابر تیم لیگ یکی و بازگشت به شرایط ایده آل به میدان خواهد آمد.

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: باتوجه به درایت کادرفنی و انگیزه بالای بازیکنان به نظر می رسد بازی زیبایی را شاهد باشیم که امیدوارم این زیبایی با صعود گل ریحان همراه باشد.

حسینی که سابقه گلزنی به استقلال را در کارنامه دارد گفت: با پیراهن تراکتور موفق شدم به استقلال گلزنی کنم و اگر شرایط فراهم باشد بازهم آماده بازکردن دروازه این تیم هستم اما اولویت اول من موفقیت گل ریحان در تمامی دیدارها است.

وی ضمن دعوت از هواداران تراکتورسازی برای حمایت از گل ریحان گفت: بازیکنان سابق تیم تراکتور که در حال حاضر در گل ریحان فعالیت دارند در روزهای اخیر در فضای مجازی از هواداران تراکتورسازی که ساکن البرز هستند در خواست حمایت از تیم این شهر را داشته اند.

کاپیتان گل ریحان در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان تیم از حمایت هواداران روی سکوها انگیزه می گیرند و از مردم می خواهم به مانند سایر استان ها تیم شهر خود را تنها نگذارند و بدانند که این بازیکنان در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

برچسب‌ها