کرمانشاه-رئیس قرارگاه ویژه اربعین حسینی در مرز خسروی گفت: این مرز یکی از امن‌ترین مرزهای کشور است و اگر مرز امنیتی نداشته باشد، قطعاً شورای عالی امنیت ملی دستور بازگشایی آن را نخواهد داد.

مرز «خسروی» یکی از امن‌ترین مرزهای کشور است

به گزارش قدس آنلاین،رئیس قرارگاه ویژه اربعین حسینی در مرز خسروی گفت: این مرز یکی از امن‌ترین مرزهای کشور است  و اگر مرز امنیتی نداشته باشد، قطعاً شورای عالی امنیت ملی دستور بازگشایی آن را نخواهد داد.

جعفر همتی در جمع اصحاب رسانه، زیرساخت های فراهم شده در این مرز را مرز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: قطعاً یکی از بهترین‌ زیرساخت‌ها به اذعان مسئولان کشوری و زائرانی که تاکنون از این مرز مشرف به زیارت عتبات عالیات شده‌اند، در مرز خسروی فراهم شده است.

وی در خصوص امنیت در این مرز و مسیر راه در عراق، اضافه کرد: امنیت در هرجایی، هر منطقه و هر کشوری نسبی است؛ اگر مرز امنیتی نداشته باشد قطعا شورای عالی امنیت ملی دستور بازگشایی آن را نخواهد داد؛ به جرأت می‌توان گفت مرز خسروی امروز یکی از امن‌ترین مرزهای کشور است.

وی افزود: اگر خطری در این مرز زائران اربعین حسینی را تهدید می‌کرد، قطعا مسئولان استان کرمانشاه هیچگاه راضی به بازگشایی آن نمی‌شدند.

برچسب‌ها