رئیس اداره امور قرآنی اوقاف خراسان رضوی از راهیابی ۲۳ نماینده از استان، در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله کشوری خبر داد.

راهیابی ۲۳ نخبه قرآنی خراسان رضوی به مسابقات کشوری قرآن کریم

به گزارش قدس آنلاین، جعفر حسینی اظهار کرد: ۱۰ نماینده از استان خراسان رضوی در بخش برادران و ۱۳ نماینده در بخش خواهران در مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم رقابت می‌کنند.  

وی افزود: در بخش برادران سعید قره داشی و حسن حسین زاده در رشته حفظ ۲۰ جزء، مختار دهقان، حمید حق طلب،حسین پور کویر، امید حسینی نژاد و علیرضا بیژنی در رشته قرائت تحقیق، سید حجت ترحمی در رشته ترتیل، سید حمیدرضا جاوید شفیعی و علی سبزه در رشته حفظ ۱۰ جزء در این دوره از مسابقات به رقابت خواهند پرداخت. 

حسینی تصریح کرد: در بخش خواهران نجمه ملک پور، بهاره علی آبادی در رشته حفظ ۲۰ جزء، معصومه صهبایی استاد، زکیه برزویی و فرزانه کلالی در رشته ترتیل، رویا فضایلی و سیده سمانه محروقی در رشته حفظ کل، فاطمه صالح آبادی و مریم نصیری در رشته حفظ ۱۰ جزء، مرضیه میرزایی پور، زینب ضیا دوست و زهرا مهوشیان در رشته قرائت نمایندگان استان خراسان رضوی در این دوره از مسابقات هستند. 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی با بیان اینکه مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ششم الی ۱۹ مهر سال جاری با حضور ۸۳۰ نخبه قرآنی کشور در اصفهان برگزار می‌شود، ابراز کرد: این مسابقات در بخش برادران از ششم تا ۱۱ مهر در هشت رشته همخوانی، همسرایی، دعاخوانی، اذان، ترتیل، قرائت، حفظ کل، ۲۰ و ۱۰ جزء  و در بخش خواهران از ۱۱ تا ۱۹ مهرماه در هفت رشته همخوانی، همسرایی، دعا خوانی، ترتیل، قرائت، حفظ کل، ۲۰ و ۱۰ جزء برگزار خواهد شد.

گفتنی است، استان خراسان رضوی در مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های اذان، دعا خوانی و همسرایی شرکت کننده‌ای ندارد.

منبع: مهر 

برچسب‌ها