تعدادی از کاربران فضای مجازی سعودی از کشته شدن «عبدالعزیز الفغم» محافظ شخصی ملک سلمان که چند روز پیش از سمتش عزل شده بود، خبر دادند.

کاربران سعودی از قتل محافظ ملک سلمان خبر دادند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، تعدادی از کاربران فضای مجازی سعودی از قتل «عبدالعزیز الفغم» محافظ شخصی ملک سلمان، پادشاه عربستان سعودی خبر دادند.

علی الاحمد، روزنامه‌نگار تحقیقی در حساب کاربری‌اش در توئیتر گفته می‌تواند مرگ الفغم بر اثر اصابت گلوله را تأیید کند.

او نوشته محافظ شخصی ملک سلمان، چند روز پیش از سمتش عزل شده بود که این، مرگش را مشکوک می‌کند. الاحمد نوشته در حال تلاش برای دریافت جزئیات بیشتر در این باره است.

این روزنامه‌نگار نوشته الفغم چند روز پیش در حال قدم زدن به تنهایی در جده رویت شده که در واقع با شغل او تناسبی ندارد، زیرا معمولاً در کنار پادشاه است و شب‌ها هم بعد از خوابیدن ملک سلمان در قصر استراحت می‌کند.

خبر کشته شدن محافظ شخصی ملک سلمان در حالی منتشر می‌شود که جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی که از سال ۲۰۱۷ در آمریکا تحلیلگر روزنامه واشنگتن پست بود، روز ۲ اکتبر سال گذشته میلادی پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد.

پس از مدتی ابهام درباره این قضیه، رسانه‌های دولتی عربستان سعودی روز ۲۰ اکتبر گزارش دادند، خاشقجی در جریان درگیری با کارکنان کنسولگری جان خود از دست داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها