تبریز – با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور و به منظور رعایت اصل بهره وری و کاهش هزینه ها از هشتم مهر ماه، ساعات کاری ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در کلیه خطوط ملکی و خصوصی تغییر می یابد.

تغییر ساعت کار اتوبوس های حمل و نقل شهری در تبریز

به گزارش قدس آنلاین؛مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در این رابطه گفت: ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی در شش ماهه دوم در روزهای عادی از ساعت ۶:۱۵ الی ۲۱ و در روزهای تعطیل از ساعت ۷:۱۵ الی ۲۰:۳۰ به خدمات رسانی برای همشهریان مشغول خواهد بود.

فرخ جلالی ادامه داد: خط شبانه نیز در مسیر آبرسان به راه آهن و بالعکس توسط ناوگان بخش خصوصی و پس از پایان سرویس خطوط عادی تا ساعت ۲۲ شب ارائه خدمات خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز اضافه کرد: در کنار این خدمات، همه مدیران و مسئولان حوزه اجرایی و گشت های نظارت و بازرسی بر عملکرد و خدمات ناوگان در پایانه ها و نقاط مختلف بیش از پیش نظارت می کنند.

ناوگان اتوبوسرانی کلان شهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز در ۲ بخش عمومی و اتوبوس های تندرو فعالیت می کند و حدود ۸۰۰ دستگاه اتوبوس دارد که بیش از ۳۰ دستگاه از آنها در خط ۱۶ کیلومتری «تندرو»، موسوم به بی.آر.تی به شهروندان خدمات می دهند. 

برچسب‌ها