خوزستان_ فرمانده انتظامی خوزستان از آمادگی کامل نیروی انتظامی استان برای تامین نظم، امنیت و انتظامی ترافیکی خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برپایی مراسم اربعین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های مهم نیروی انتظامی تامین نظم و امنیت کنگره عظیم اربعین حسینی است و با توجه به حذف ویزا نیز پیش‌بینی می‌شود با استقبال گسترده زائران این سفر معنوی نسبت به سالیان گذشته روبه‌رو باشیم.

وی افزود: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته معایب و اشکالات زیرساخت‌ها و بخش‌هایی که مربوط به نیروی انتظامی بوده پیگیری و برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است.

عباس‌زاده بیان کرد: در بازدیدهای میدانی مسئولان انتظامی خوزستان از دو مرز شلمچه و چذابه، تلاش کردیم برنامه‌ریزی مناسبی جهت کنترل جمعیت، تسهیل در تردد و ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی و گذرنامه‌ای داشته باشیم که خروجی آن رضایت‌مندی زائران از عملکرد نیروی انتظامی خواهد بود.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: با توجه به تهدیدات موجود، در حوزه امنیتی، انتظامی، ترافیکی با اشرافیت اطلاعاتی برنامه‌ریزی‌های خوبی با هماهنگی جامعه اطلاعاتی انجام شده و امیدواریم همانند سال‌های گذشته هیچ حادثه امنیتی نداشته باشیم.

وی با اشاره به آمادگی صد درصدی نیروی انتظامی برای تامین نظم، امنیت و خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، ادامه داد: جلسه با اعضای کمیته امنیتی انتظامی اربعین برگزار و آخرین تمهیدات برای این راهپیمایی باشکوه اندیشیده خواهد شد تا بتوانیم امنیت خوب و خدمات مناسبی در حوزه‌های مختلف از قبیل ترافیک، پارکینگ‌ها و مواکب ارائه دهیم.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: انشاءالله در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی با عنایت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بتوانیم این ماموریت مهم را در استان خوزستان با همکاری همه دستگاه‌های متولی به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

برچسب‌ها