قزوین-مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: در سال جاری ۱۵ گروه شغلی که شامل ۵۰ صنف و مشاغل حقیقی است برای نصب کارتخوان از اول مهر فراخوان شده‌اند که حدود ۲۱ درصد صاحبان حرفه ها و مشاغل پزشکی استان قزوین در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی (کارتخوان بانکی) ثبت‌نام کرده‌اند.

الزام ۵۰ صنف برای استفاده از کارتخوان بانکی

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: در سال جاری ۱۵ گروه شغلی که شامل ۵۰ صنف و مشاغل حقیقی است برای نصب کارتخوان از اول مهر فراخوان شده‌اند که حدود ۲۱ درصد صاحبان حرفه ها و مشاغل پزشکی استان قزوین در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی (کارتخوان بانکی) ثبت‌نام کرده‌اند.

مصطفی پورامیدی اظهار کرد: طرح جامع مالیاتی به‌عنوان مهم‌ترین پروژه اقتصادی کشور نیازمند ایجاد بسترهای مناسب و زیرساخت‌های لازم برای تکمیل بانک اطلاعاتی خود است که سامانه‌های فروشگاهی را می‌توان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین این زیرساخت‌ها نام برد.

وی تصریح کرد: سازمان امور مالیاتی طی چند سال گذشته با صدور فراخوان‌هایی فهرست اصناف و مشاغل موضوع اجرای این قانون را اعلام کرده است در سال جاری نیز ۱۵ گروه شغلی که شامل ۵۰ صنف و مشاغل حقیقی است برای نصب کارتخوان از اول مهر فراخوان شده‌اند.

برچسب‌ها