۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
کد خبر: 672555

تیم فوتبال استقلال موفق شد در یک بازی پرحاشیه و در چارچوب جام حذفی از سد تیم گل ریحان البرز با نتیجه 3بر یک عبور کرده و به یک برد شیرین دست پیدا کند

استقلال از سد گل ریحان گذشت

نیمه نخست

بازی با اشتباهات متعدد دو تیم آغاز شد اما استقلال در دقایق آغازین بازی صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه شد اما نتوانست موقعیت خطرناکی را خلق کند. استقلال به تلاش خود برای گشودن زنجیر خط دفاعی گل ریحان ادامه داد که نافرجام بود. در دقیقه ۲۰ مهدی قائدی با شوتی از راه دور دروازه گل ریحان را تهدید کرد که توپ به راحتی در آغوش حجت صدقی جای گرفت.

در دقیقه ۲۶، مرتضی تبریزی مدافع گل ریحان را تحت فشار قرار داد به مهدی قائدی پاس داد که او با پاس در عرض، داریوش شجاعیان را در موقعیت گلزنی قرار داد اما شوت او در چارچوب دروازه جای نداشت.

در دقیقه ۳۳، گل ریحان صاحب موقعیت گل مناسبی شد که ارسال بازیکنان این تیم به روی دروازه با خروج به موقع حسینی به جایی نرسید.

گل: در دقیقه ۳۸، محمد پاپی دروازه استقلال را گشود. مهدی قائدی ارسال بازیکنان گل ریحان را دفع کرد که توپ برگشتی با شوت پاپی از مقابل محوطه هجدهم قدم، وارد دروازه سید حسین حسینی شد.

در دقیقه ۴۱، فرشید اسماعیلی با شوت از گوشه محوطه شش قدم حجت صدقی را به زحمت انداخت که او به طور نامطمئن توپ را دفع کرد و نهایتا یک کرنر نصیب استقلال شد. ضربه کرنر  بعد از شوت بازیکن استقلال مجددا تبدیل به کرنر دیگری شد.

گل: در دقیقه ۴۳، محمد دانشگر با شوت از گوشه محوطه شش قدم به سمت دروازه، مدافع گل ریحان را با اشتباه رو به رو کرد و توپ بعد از برخورد به پای این بازیکن، وارد دروازه حجت صدقی شد و استقلال به گل تساوی دست یافت.

نیمه دوم

در نخستین دقایق نیمه دوم، ارسال بازیکنان گل ریحان به دهانه دروازه استقلال قبل از رسیدن به سید محمدحسینی توسط استقلالی‌ها دفع شد. بعد از این حمله برق ورزشگاه انقلاب قطع شد و دو تیم به علت تاریکی مطلق در ورزشگاه، بازی متوقف شد.

این بازی بعد از گذشت حدود ۴۰ دقیقه و وصل شدن برق ورزشگاه وصل شد.

به محض شروع بازی، استقلال صاحب موقعیت گل شد که حجت صدقی با خروج اشتباه مهدی قائدی را سرنگون کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در دقیقه ۵۵، مرتضی تبریزی نتوانست از روی نقطه پنالتی دروازه صدقی را باز کند و این دروازه‌بان به خوبی دروازه گل ریحان را باز کرد.

در حدود دقیقه ۶۰، استقلال دو بار توسط مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی دروازه گل ریحان را با شوت از راه دور تهدید کرد که توپ جایی در درون دروازه نداشت.

بازی در ادامه دچار افت محسوسی شد و هر دو تیم تا دقیقه ۸۰، در خلق موقعیت خطرناک ناکام بودند. در دقیقه ۸۶، مرتضی تبریز می‌توانست به راحتی دروازه گل ریحان را با ضربه سر باز کند اما ضربه او دقیق نبود و توپ به بیرون رفت.

این بازی با تساوی یک بر یک در وقت‌های معمول خاتمه یافت و دو تیم برای تعیین چهره پیروز میدان راهی وقت‌های اضافه شدند.

در وقت اضافه استقلال موفق شد با دو گل نتیجه را به نفع خود پایان داده و با نتیجه 3 بر یک به یک برد شیرین اما پرحاشیه دست پیدا کند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، علی دشتی (کارت زرد) (آرش رضاوند ۷۳) و مرتضی تبریزی (سجاد آقایی ۸۷).

ترکیب گل ریحان: حجت صدقی، علی محمدی (شاهین مجیدی ۶۶)، علیرضا ارجمندیان، محمد پاپی، محمدحسین مهرآزما (کارت زرد)، حمیدرضا دیوسالار، مصطفی اکرامی، کیانوش میرزایی (کارت زرد)، محمدامین درویشی، سید امید نظامی پور و سید محسن حسینی.

انتهای پیام

برچسب‌ها