باشگاه استقلال در واقع به باشگاهی چند پاره و بی در و پیکر بدل شده که هراتفاقی درآن رخ می‌دهد.

حمیدرضاعرب/

 باشگاه استقلال در واقع به باشگاهی چند پاره و بی در و پیکر بدل شده که هراتفاقی درآن رخ می‌دهد. از پست‌های کنترل نشده اینستاگرامی که به تازگی صدای کمیته انضباطی را هم درآورده و آن‌ها را مجاب به تعیین مجازاتی برای یکی از بازیکنان استقلال کرده تا افشاگری‌های اخیر که گادوین منشا و علی خطیر در متن آن قرار داشتند.

به تازگی نیز مامه تیام از برخی تهدیدها از سوی معاون سابق پرده برداشته است. معاونی که گادوین منشا، مهاجم سابق این باشگاه ادعا کرده با مبالغی که از بازیکنان خارجی این باشگاه گرفته، توانسته در سوئیس آپارتمان بخرد. این ادعا اگر صحت داشته باشد، مصداق بارز پولشویی در باشگاهی است که از بودجه‌های دولتی ارتزاق می‌کند و مهم‌تر اینکه چشم میلیون‌ها هوادار را پشت خود می‌بیند.

پیشتر نیز پشت ورود و خروج تعدادی از بازیکنان خارجی این باشگاه حرف و حدیث‌های بسیاری بود و مشخص نشد که این باشگاه چرا آن همه پول را به بازیکنانی داد که دستمزدهای آن‌ها در دیگر کشورها کمتر از یک سوم آن مبلغی بود که باشگاه استقلال برایش تعیین کرده بود. سلسله اتفاقاتی که در سال‌های اخیر در باشگاه استقلال رخ داده نشان می‌دهد که نهادهای نظارتی باید بیش از پیش اعمال و رفتارهای مسئولان این باشگاه را زیر نظر بگیرند. ادعایی که به تازگی از سوی منشا مطرح شده چیز ساده‌ای نیست. این بازیکن که نیم فصل در استقلال بود از موضوعی پرده‌برداری کرده که ورود سریع نهادهای نظارتی به جریانات مالی باشگاه استقلال را می‌طلبد تا روشن شود این بازیکن در بیان ادعاهایش حقیقت را به زبان آورده یا خیر.

در واقع باید برای افکار عمومی روشن شود که در باشگاه استقلال چه خبر است و آیا ماجرایی که منشا تعریف کرده حقیقت دارد یا خیر. باشگاه استقلال یک باشگاه کوچک و بی هوادار نیست که بتوان به سادگی از کنار تخلفات ریز و درشتی که در آن رخ می‌دهد عبور کرد. درباره این باشگاه باید حساس بود و سرسری ازکنار جریاناتش عبور نکرد.

برچسب‌ها