رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: شهرک صنعتی مخصوص صنوف در بخش رضویه ایجاد خواهد شد که در حال حاضر مکان یابی و مطالعات اولیه آن در حال انجام است.

ایجاد شهرک صنعتی صنوف در بخش رضویه /ابطال ۲۷۰۰پروانه کسب در شهر مشهد

محمود بنانژاد در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: صدور پروانه نسبت به ابطال پروانه در شش ماهه ابتدایی سال جاری در شهر مشهد روند مثبت و در حدود ۲۵ درصد است، به طوری که در این مدت حدود ۳۴۰۰پروانه در اتحادیه های مختلف صادر و ۲۷۰۰پروانه نیز باطل شده است .

وی در مورد فعالیت های اتاق اصناف مشهد در بخش  رضویه  به عنوان معین اقتصادی این منطقه نیزتصریح کرد: در حوزه اشتغال زایی و بویژه قالی بافی در این منطقه که از ظرفیت خوبی برخودار است اقدامات خوبی انجام شده است و سرمایه گذارانی برای ایجاد اشتغال در این حوزه اعلام امادگی کرده اند که تعدادی از آنها نیز فعالیت خودشان را آغاز کرده اند.

بنانژاد ادامه داد: همچنین در نظر داریم شهرک صنعتی مخصوص صنوف در این منطقه ایجاد کنیم که در حال حاضر مکان یابی و مطالعات اولیه آن در حال انجام است  که با تحقق این موضوع اشتغال خوبی در این منطقه ایجاد خواهد شد.

وی در مورد توزیع شکر در سطح شهر مشهد نیز بیان داشت: شکر به اندازه کافی موجود و در حال حاضر نیز در سطح شهر در حال توزیع است و مشکل خاصی بابت این موضوع وجود ندارد اما اگر شهروندان با هرگونه تخلف در باره این کالا و کالاهای دیگر مواجه شدند موارد را به تلفن ۱۲۴اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی تصریح کردش: اما در حوزه تولید همچون نبات و ابنبات، شیرینی ، آب میوه و بستنی  که  مثلا در حوزه نبات و ابنبات ماهیانه در حدود ۲۵۰۰تن شکر مصرف می شود با مشکلاتی همچنان مواجه هستیم که بخشی از شکر مورد نیاز آنها توسط سهمیه های تخصیص داده شده تامین می شود.  

بنانژاد در مورد قیمت رب گوجه فرنگی نیز اظهار کرد: انتظار می رود با توجه به کاهش قیمت گوجه فرنگی ، قیمت رب نیز در تولیدات جدید کارخانه ها کاهش پیدا کند .  

برچسب‌ها