محمدرضا جعفری‌جلوه، مدیر شبکه دو سیما از عوامل و گروه برنامه‌ساز «از آسمان» تقدیر کرد.

مدیر شبکه دو سیما  از برنامه «از آسمان» قدردانی کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، محمدرضا جعفری‌جلوه به همراه تعدادی از مدیران این شبکه از تهیه‌کننده و عوامل برنامه «از آسمان» قدردانی کرد.

وی در این مراسم با بیان اینکه مدتی بود مترصد بودیم به بهانه تلاش‌های ارزشمند گروه «از آسمان» در دو دهه سپری شده گرد هم آییم تا فرصت دیدار و سپاسی فراهم شود، افزود: البته شما اجرتان را دریافت کرده‌اید که این پاداش؛ نهفته در نفسِ عمل شماست. عملی در حیطه ابلاغ کنندگی روح ایثار و فداکاری و بسط و نشر پیام رشادت، پایمردی، جهاد و حماسه و تعمیق فرهنگ شهید و شهادت؛ که اگر این اجر متعلق به شما نبود این مقدار نمی پاییدید.

 وی افزود: ما مستغرق اعمال خود هستیم، به همین دلیل بهترین پاداش ما خود اعمال ماست که با ما رهسپارند و به سوی ما باز می‌گردند. افزون بر این کار شما از آن جهت که تصویرگر بهترین‌های روزگار هستید و عمل صالح با ارزش‌های افزوده بسیار است، دعاهای بیشماری را همراه دارد که موجب پاداش مضاعف است.

در متن لوح سپاس اهدایی به عوامل «از آسمان» آمده: «بی تردید مهمترین شاخصه تلاش شما در رسانه ملی استمرار و پایداری در مسیر درستی است که لزوم آن بر کسی پوشیده نیست. اینکه بیست سال پس از آغاز فعالیت شما در حوزه فرهنگ جهاد و حماسه عدد تولیدات از آسمان در این سال‌ها به قریب ۱۳۰۰ برنامه رسیده؛ ذخیره‌ای خیره‌کننده و گرانبها برای تاریخ انقلاب و مقاومت و پشتوانه‌ای قابل اتکا برای روز حساب... انشاا...»

گفتنی‌ است برنامه «از آسمان» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی‌فرد تنها برنامه مستمر سیما در حوزه حماسه و جهاد است که طی ۲۰ سال بیش از ۱۳۰۰ برنامه را با موضوع مقاومت و جهاد و دفاع از حرم و وطن تولید و پخش کرده است. این برنامه هر هفته جمعه ها ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها