اراک -جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دوران جنگ تحمیلی و ۳۰ سال حصر و تحریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقاومت در جبهه حق و باطل متوقف نشده است و هنوز رزمندگان جان برکف و همه دلسوزان نظام و انقلاب آماده جان نثاری هستند.

به گزارش قدس آنلاین؛   سردار «علی فدوی» روز سه شنبه در اجلاسیه نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در مصلی شهر خمین افزود: ۴۰ سال است که به برکت انقلاب اسلامی، دشمنان و توطئه گران فرصت هیچ گونه دست درازی به کیان نظام و انقلاب ایران نداشته اند و امروز کوچکترین رزمنده انقلاب با اقتدار کامل آماده جانفشانی است.

وی گفت: در جریان جنگ تحمیلی ۱۰۰ میلیارد دلار تجهیزات مختلف توسط کشورها در اختیار رژیم بعث عراق قرار گرفت اما رزمندگان اسلام جانانه در برابر تجاوزگری دشمنان ایستادند.

سردار فدوی ادامه داد: هرچه که امروز در نظام اسلامی وجود دارد برگرفته از عظمت امام راحل است و مجاهدان انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با عشق به خمینی کبیر در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردند.

وی گفت: در دوران جنگ تحمیلی ۵۴ کشور و ابرقدرت بزرگ علیه ایران به میدان آمدند و رژیم منفور بعث عراق را یاری کردند و پیروزی و مقاومت جانانه فرزندان این آب و خاک در واقع تحقق وعده الهی پروردگار بود.

سردار فدوی گفت: امروز آرمان های مقتدرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها در داخل بلکه فراتر از مرزها قابل مشاهده است.

برچسب‌ها