خراسان جنوبی _ مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت :یکی از دلایل اصلی که رژیم های استکباری همچون آمریکا و مزدوران آنان با مردم انقلابی ایران دشمن هستند بخاطر احیاء فرهنگ غدیر و ولایت و امامت است .

دشمنی آمریکا با مردم ایران بخاطر دفاع از ولایت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ؛حجت الاسلام والمسلمین مهدی غلامی در همایش بزرگ بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به روند پیروزی نهضت اسلامی گفت:در تاریخ ادیان الهی حادثه بعثت آخرین فرستاده خدا حضرت محمد (ص)از ظرافت های بسیار حساسی برخوردار است که چهره های نفاق و تزویر معاصر خود را آشکار کرده است .

 وی گفت : حضرت محمد (ص) در آغاز بعثت خود سیزده سال را در شهر مکه با تحمل بسیاری از تحریم ها شکنجه ها و فشار های حاکمان بت پرست؛ دین توحید و یکتا پرستی را تبلیغ کرد و زحمات زیادی کشید ؛و عاقبت با هجرت به سوی مدینه هم در طول ده سال گرفتار جنگهای تحمیلی و غزوه ها و سریه ها شد ولیکن عاقبت دین اسلام و حکومت اسلامی پایه ریزی شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان رضوی یاد آور شد:پس از دوران رسالت نبی مکرم اسلام (ص) و پیروزی بر جبهه کفر ؛ متاسفانه عاملان نفوذی و کسانی که از هوای نفس پیروی می کردند پس از 75 روز که از رحلت جانسوز آن نبی خدا نگذشته بود و علی رغم قبول تمام صحابه خاص در ولایت و امامت حضرت علی (ع) در عید غدیر دچار انحراف بیعت با ولایت شدند و امامت مولا علی (ع) را غصب و بجای آن حاکمیت و خلافت نامشروعی را جایگزین کردند که برای اسلام و مسلمین مشکلات بسیار زیادی بوجود آورد .

وی گفت :در عصر حاضر و با پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای استکباری از جمله آمریکا و مزدوران وابسته به این رژیم که منافع خود رادر خطر دیدن بنای مخالفت با این نهضت اسلامی را برداشتند ؛چراکه اهداف این نهضت راامام (ره) تعیین نموده بود و یکی از این اهداف احیاء مسئله غدیر و یا همان ولایت و امامت بود که با تفکرات اسلام غربگرا بشدت مخالف بود .

حجه الاسلام غلامی اظهار داشت :در پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) سه محور اساسی و سه هدف بزرگ از انقلاب اسلامی را مطرح کردند ؛که برخی از کشورهای غربی و حتی به اصطلاح اسلامی با آنها مخالف بودند و آن سه هدف؛حکومت اسلامی ,بیداری اسلامی و زمینه سازی برای ظهور آقا ولی عصر امام زمان (عج) که انشاءلله محقق خواهد شدبود.

وی گفت :حادثه عاشورا؛انقلاب اسلامی و امروزه حرکت عظیم و جهانی اربعین زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) است که دشمنان از این رخداد ها بسیار هراسانند وبنای مخالفت با این حرکت ها را دارند .

این سخنران کشوری همچنین بیان کرد:اگر ایران اسلامی در دنیا قدرت دارد؛بواسطه این است که مردم حرف امام و ولی فقیه زمان را تا پای جان قبول دارند و جبهه ای بسیار مستحکم و مقاوم در مقابل دشمنان تشکیل داده اند تا جایی که این نهضت مقاومت فراگیر شده و منطقه خاور میانه و حتی برخی کشورهای آمریکایی را تحت تاثیر قرار داده است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان رضوی خاطر نشان کرد : اگر امروزه می خواهیم این نهضت فراگیر زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) شود باید دامنه نهضت مقاومت را بیشتر گسترش داده و با بصیرت و شناخت عوامل نفوذی و سخت گیری بر جبهه باطل نگذاریم برخی عوامل نفوذی با اعتقادات و باورهای جوانانان عزیز ما بازی کنند .

وی گفت :برای آماده شدن و توفیق حضور در حکومت جهانی آقا بقیه الله باید باهم مهربان باشیم و با وحدت و همدلی و کار جهادی در پرتو ایمان و اخلاق و کرامات انسانی از حریم ولایت و رهبری دفاع کنیم و برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که دغدغه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز هست شبانه روز تلاش کنیم .

یاد آوری می شود در پایان این مراسم و پس از قرائت زیارت عاشورا با مداحی یکی از مداحان کشوری از فرماندهان پیشکسوت بسیجی در رده های مقاومت بسیج تجلیل شد

/ انتهای پیام .

برچسب‌ها