همدان- فرماندار کبودراهنگ از پاسخگویی و رسیدگی به امور؛ یک هزارو ۶۴۶ ارباب رجوع از سال گذشته تا کنون با راه اندازی میزهای خدمت در محل ادارات مختلف این شهرستان خبر داد.

بیش از یک هزارو ۶۰۰ مراجعه کننده با راه اندازی میز خدمت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان ، فرماندارکبودراهنگ با حضور در محل برپایی میزخدمت  که این هفته در اداره امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان برگزار شد؛ با اشاره به اینکه افتخارهمه ما است که زیر لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنیم؛ گفت: توجیه و آگاه سازی مردم؛ وظیفه خدمتگزاران آنهاست و میز خدمت شرایطی را فراهم کرده تا مردم بدون واسطه درخواستهای خود را با خادمانشان در میان بگذارند.

حجت اله مهدوی با بیان اینکه میز خدمت در شهرستان کبودراهنگ با حضورمدیران دستگاههای اجرایی ،هرهفته در محل یکی از ادارات شهرستان برگزار می شود؛عنوان کرد: این شیوه موجب می شود تا ضمن بررسی عملکرد مدیران اجرایی؛ مردم با نحوه انجام وظیفه مسئولین در دستگاههای نیزآشنا شوند.

 افزود: در این زمینه؛ فرمانداری تنها به عنوان کمک حال و تسهیل کننده امور در کنار مدیران دستگاههای اجرایی قرار می گیرد.

مهدوی با بیان اینکه یکی از اهداف راه اندارزی میز خدمت و اینگونه ملاقاتهای عمومی؛ افزایش رضایتمدی ارباب رجوع است،اظهارداشت: مردم و دولت مکلف به رعایت خود یکدیگر هستند و این مهم باید در یک کانال رفت و آمدی مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها