رئیس‌جمهور آمریکا در جلسه‌ای با مشاورانش ابتدا پیشنهاد تیراندازی به سمت پناهجویان را مطرح کرد و بعد از آنکه متوجه شد این کار غیرقانونی است شلیک گلوله به سمت پای آن‌ها را پیشنهاد داد!

ترامپ: به پای مهاجران شلیک کنید!

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در جلسه‌ای که ماه مارس در دفتر کارش در کاخ سفید برگزار شده ابتدا پیشنهاد داده در صورتی که مهاجران غیرقانونی به سمت سربازان مررزی سنگ پرتاب کردند سربازان نیز به سمت مهاجران تیراندازی کنند و بعد از آنکه متوجه شده این کار غیرقانونی است پیشنهاد شلیک گلوله به سمت پای آن‌ها را مطرح کرده است؛ با این حال مشاوران ترامپ به او گفتند که این راهکار هم قانونی نیست.

ترامپ که به دنبال یافتن راهکارهای جدید برای جلوگیری از ورود پناهجویان به آمریکا است در یکی از این پیشنهادها به مشاورانش دستور داده مرز ۲۰۰۰ مایلی با مکزیک را تا ظهر روز بعد به طور کامل ببندند.

ولی مشاوران او گفتند که این حکم هم باعث گیرافتادن توریست‌های آمریکایی در مکزیک یا سرگردان شدن دانش‌آموزان در هر دو سوی مرز و یا ایجاد بحران اقتصادی برای هر دو کشور می‌شود.

ترامپ در طرحی دیگر ساخت یک دیوار مرزی با گودالی پر از مار و تمساح را ارائه کرده و یا نصب نیزه‌هایی با قابلیت فرورفتن در بدن انسان روی این دیوارها را مطرح کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پیش‌تر اعلام کرده بود: «مهاجرت غیرقانونی سالانه بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار برای آمریکا هزینه دربردارد. هیچ دلیلی برای این هزینه وجود ندارد و اتفاقاتی در جریان است تا این رقم کاهش یابد. دموکرات‌ها می‌توانند به نقاط ضعف پایان دهند تا این کار سریع‌تر و راحت‌تر انجام شود. اما این اتفاق به هرحال می‌افتد.»

وی مدعی شده است: «توافقات تجاری بسیار احمقانه و مهاجرت غیرقانونی هزینه و بار زیادی برای کشورمان دارند. این دو مسئله حل می‌شود و در آینده‌ای نه چندان دور، آمریکا شاهد تغییری بسیار مثبت خواهد بود. به یاد داشته باشید اولویت با آمریکاست.»

دونالد ترامپ از ابتدای ورود به کاخ‌سفید همواره سیاست‌هایی مهاجرستیزانه اتخاذ کرده است و قصد دارد به منظور جلوگیری از ورود افراد به آمریکا در مرز این کشور با مکزیک دیوار احداث کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها