ایلام- مدیرکل استاندار استان ایلام گفت: رسانه یکی از ارکان مهم در حوزه فرهنگ سازی برای جامعه در زمینه استاندارد می باشد.

رسانه ها رکن اصلی فرهنگ سازی استاندارد

به گزارش قدس آنلاین، مهناز همتی در نشست خبری امروز (چهار شنبه)  با اصحاب رسانه استان در محل سالن جلسات این اداره کل اظهار داشت: ۲۶۰ مورد  بازرسی فنی از واحد های تولیدی و ۷  واحد سیلند پرکنی انجام شده است.

وی با بیان اینکه مقوله استاندار و استاندار سازی هزینه نیست بلکه یک سرمایه ماندگار می باشد، افزود: بالغ بر ۲ هزار بازرسی از صنایع انرژی بر و کالای وارداتی به استان انجام  شده است.

مدیرکل استاندار با اشاره به اینکه در طول سال ۱۰۳ مورد  بازرسی از آسانسور ها انجام شده است که از این تعداد تمامی آنها فاقد  استاندارد لازم هستند، یادآور شد: ۵۲ موتورخانه دستگاه های اجرایی در استان استاندارد سازی شده اند.

همتی گفت: ۸۴۲ بازرسی کالیبراسیون پمپ بنزین ها در استان صورت گرفته  که موارد خاصی ازتخلف گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سال جاری ۵۹ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران به کشور عراق صادر شده است، بیان داشت: یکی دیگر از کنترل های استاندار بازرسی فنی از واحد های انرژی بر در سطح استان می باشد.

مدیرکل استاندارد استان ایلام در پایان تأکید کرد: سامانه ۵۰۰۱۱۵۱۷ برای دریافت هر گونه شکایات و انتقاد و پیشنهادات شهروندان و هم استانی های ایلامی آمادگی دارد.

برچسب‌ها