گیلان- مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گیلان به مناسبت هفته ناجا در رشت برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان  ، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گیلان صبح امروز به مناسبت آغاز هفته ناجا با شعار «پلیس هوشمند–امین مردم» در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان برگزار شد.

در این مراسم، رده‌های مختلف نیروهای نظامی و انتظامی استان گیلان، نماینده ولی‌فقیه در گیلان، استاندار و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند و پس از آغاز مراسم، یگان‌های مستقر در میدان از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند و گوشه‌ای از اقتدار و توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

به مناسبت هفته ناجا، همزمان با سراسر ایران اسلامی، برنامه‌های مختلفی در سطح استان گیلان برگزار می‌شود که برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان و غبارروبی مزار شهدا و برنامه‌های دیگر جزء برنامه‌های اجرایی در این هفته به شمار می‌روند.

حضور فعالانه و برقراری امنیت در موقعیت‌هایی نظیر راهپیمایی اربعین، شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی، اجرای طرح نوروزی، کاهش سوانح و تلفات رانندگی، بسیج امکانات و نیروها برای کمک به سیل‌زدگان و تأمین امنیت مناطق از جمله خدمات مهم نیروی انتظامی در کشور است.

نیروهای انتظامی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز با عزم و اراده راسخ، سلامت اداری، قاطعیت و با روحیه خدمات‌دهی بدون منت به مردم همواره به دنبال دستیابی به پلیس تراز انقلاب و تمدن بزرگ اسلامی است.

رهبرمعظم انقلاب امسال در دیدار فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی با ایشان همواره به موضوعاتی مانند نیروی انتظامی و نقش مؤثر آنها در تأمین امنیت فضای مجازی، نقش مؤثر نیروی انتظامی در تحقق شعار رونق تولید، لزوم مقابله با عوامل نا امن‌کننده فضای مجازی و لزوم جلوگیری از فروش سلاح در کشور تأکید کردند.

برچسب‌ها