۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 672908

شهردار منطقه ثامن گفت: در ٣ماهه تابستان موارد غیر مجازی از سطح منطقه جمع آوری شده است.

رفع سد معبر از پیرامون حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن گفت: بیشترین آمار فعالیت های معاونت خدمات شهری در حوزه رفع سد معبر منطقه ثامن در تابستان امسال معطوف به جمع آوری چادر خواب­های غیرمجاز بوده است که در٣ماهه تابستان یک هزار و٩۵١مورد کمپ، چادر و اتراق غیرمجاز از سطح منطقه جمع آوری شده است.

او ادامه داد: پس از بازرسی های به عمل آمده از مغازه ها و واحدهای صنفی اطراف حرم نیز مواردی از تخلفات بهداشتی کشف و مشاهده شده، که پس از صدور اخطاریه های لازم، با هماهنگی مرکز بهداشت ثامن و دیگر مراجع قانونی ذی ربط، نسبت به برخورد قانونی مقتضی، همچون جمع آوری یا پلمب ٨٧ مورد اقدام شده است.

شهردار منطقه ثامن گفت: اطلاع رسانی لازم در خصوص ممنوعیت اتراق در معابر اطراف و بوستان‌های نزدیک به بارگاه مطهر امام رضا(ع) از طریق نصب بنر در این محل ها انجام شده است.

 نعمتی افزود: حضور و فعالیت متکدیان، کارتن خواب ها و بعضا معتادان متجاهر در خیابان ها و معابر منتهی به حرم است که چهره نامناسبی از شهر را که زیبنده پایتخت فرهنگی جهان اسلام نیست، به همین منظور در تابستان گذشته نیز ٢٠۴ نفر از موارد مذکور از سطح معابر جمع آوری شدند که از این تعداد ١٢۴ نفر مرد، ٧۵ زن و ۵ نفر نیز کودک بودند.

اوتصریح کرد: دست­فروشی نیز طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری ها جزء مواردی است که از آن جلوگیری می شود و ممنوع است و از همین رو تعداد ١٣٠٧ مورد در تابستان امسال جمع شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتها خبر/

برچسب‌ها