عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: در حال حاضر پرونده برخی مدیران نجومی‌ بگیر در دادسرای ویژه کارکنان دولت در حال بررسی است.

پرونده برخی نجومی‌بگیران در دادسرای کارکنان دولت در حال بررسی است

قدس آنلاین: عزت‌اله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قرار بود موضوع بازگشت حقوق‌های نجومی به بیت‌المال پیگیری شود این موضوع به کجا رسید؟ اظهار داشت: پیگیری شد و بسیاری از حقوق‌های نامتعارف را پس گرفتند اما بسیاری هم اطلاعات ندادند. 

وی در پاسخ به این سوال که پرونده حقوق‌بگیران نجومی به کجا رسیده است؟ گفت: به هر حال باید اینها از قوه قضاییه پرسیده شود چرا که متولی آنها دیوان محاسبات هستند. 

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات پرونده عده‌ای را تشکیل داده و تعدادی را هم به قوه قضاییه فرستاده است اما در عین حال تعدادی از مدیران گفته‌اند ما حقوق‌های قانونی گرفتیم و پس نمی‌دهیم لذا پرونده اینها به دادسرای کیفری کارکنان دولت ارسال شد که اکنون پرونده آنها در آنجا مطرح است. 

یوسفیان ملا در ادامه خاطرنشان کرد: عده‌ای از مدیران حقوق‌های نامتعارف خود را در مرحله اول پس دادند که بعد از آن درخواست دادند که ما نباید این حقوق‌ها را پس  می‌دادیم چرا این اتفاق افتاده است ما حقوق‌های قانونی دریافت کرده‌ایم یعنی این مساله همچنان مطرح است. 

وی در پاسخ به این سوال که بحث نامشروع بوده حقوق‌ها هم در پرونده مطرح است گفت: خیر بحث نامشروع بوده مطرح نیست بلکه گفته شده شما حقوق نامتعارف و بیش از حد مجاز گرفته‌اید که باید آنها را به بیت‌المال پس دهید که مدیران گفتند چشم ما پس می‌دهیم که پس دادند اما بعدا گفتند که ما حقوق قانونی گرفتیم. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درخصوص تعداد این مدیران نجومی بگیران گفت:‌ تعداد آنها را دیوان محاسبات می‌داند چرا که در حیطه مجلس نبوده لذا ما اطلاع کاملی نداریم. 

انتهای  پیام/

برچسب‌ها