البرز- رییس کل دادگستری استان البرز گفت: در موارد متعددی که صاحبان صنایع و تولید کنندگان در فعالیت خود دچار مشکل بوده‌اند دستگاه قضایی استان ورود کرده و مانع از تعطیلی واحدهای تولیدی شده‌است.

ورودی جدی به عرصه حمایت از تولید داشته‌ایم

به گزارش قدس آنلاین، حسین فاضلی هریکندی صبح امروز شنبه در حاشیه بازدید از یکیی از کارخانه های تولیدی البرز به تشریح اهمیت فعالیت‌های اقتصادی در شرایط کنونی کشور پرداخت و گفت: در سال‌های اخیر با توجه به نگاه ژرفی که رهبر معظم انقلاب دارند، پیش از شروع تحریم‌های ظالمانه ایشان شعارهای سال را با مضامین اقتصادی تعیین می‌کردند که بیانگر مطالبه جدی از مسئولان و تکلیفی است تا همه از تولید و صنعت حمایت کنند.

وی افزود: در دیدار اخیر مسئولان دولت با مقام معظم رهبری هم ایشان بار دیگر بر ضرورت تغییر رویکرد نگاه به داخل و حمایت از تولید کنندگان تاکید کرده و متذکر شدند که با توجه جنگ اقتصادی و تروریسمی که دشمن علیه کشورمان به راه انداخته باید در نظر داشت که «تولیدکنندگان، رزمندگان جنگ اقتصادی با دشمنان هستند و باید با این چشم به آنها نگاه کرد».

عالی‌ترین مقام قضایی استان به برنامه‌های دستگاه قضایی برای حمایت از تولید اشاره کرد و افزود: در دوره جدید قوه قضائیه نگاه حمایتی رهبر معظم انقلاب از تولید کننده پیگیری و بارها بر حمایت از تولید تاکید شده است و رئیس محترم قوه قضائیه مصر هستند که نباید واحد تولیدی تعطیل شود.

وی ادامه داد: برای حمایت از تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران هم دستورالعملی را اخیرا صادر کردند تا در پرونده‌های مرتبط با اشخاص حقوقی به ویژه مراکز اقتصادی و تولیدی نظیر پرونده‌های مربوط به حوادث حین انجام کار از احضار مدیرعامل که ممکن است در روند تولید و فعالیت اقتصادی بنگاه مربوط اثرات منفی داشته باشد خودداری شود.

وی اضافه کرد: سیاست دادگستری استان البرز حمایت از تولید کننده و سرمایه‌گذار است برای اینکه اعتقاد داریم اگر در شرایط تحریم حتی یک شغل ایجاد شود به جامعه کمک کرده‌ایم.

این مسئول در پایان با اشاره به حمایت دادگستری از تولید کنندگان گفت: دادگستری استان در موارد متعددی که صاحبان صنایع و تولید کنندگان در فعالیت خود دچار مشکل بوده‌اند ورود کرده و با حمایت در چارچوب اختیارات قانونی خود مانع از تعطیلی واحدهای تولیدی شده‌است همچنین در ماه‌های گذشته علاوه بر بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی، ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان البرز چندین بار تشکیل جلسه داده تا ضمن بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، مانع از انحصار و جلوگیری از اخلال در رقابت‌های تولیدی و بازرگانی شود.

برچسب‌ها