مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به پاس رقم خوردن روزی فرهنگی در استادیوم امام رضا(ع) از هواداران دو تیم شهر خودرو و پرسپولیس طی پیامی قدردانی کرد.

قدردانی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از هواداران تیم شهر خودرو

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرزاد فتاحی در خصوص بازی روز گذشته شهرخودرو با پرسپولیس اظهار کرد: روز جمعه 12 مهرماه مصادف بود با روز شهادت حضرت رقیه(س)، جامعه ورزش و جوانان با همکاری آستان قدس و هیأت فوتبال خراسان رضوی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیار خوبی را در این روز برگزار کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: از مهم‌ترین نکاتی که روز گذشته در ورزشگاه امام رضا(ع) رخ داد، شرکت بیش از 20 هزار نفر در قرائت صلوات خاصه و مداحی‌هایی بود که در استادیوم برگزار شد و یک روز با شکوه فرهنگی مذهبی را برای ورزش استان رقم زد.

وی بیان کرد: این کار فرهنگی مذهبی باعث شد، دیدار بین این دو تیم پر طرفدار با کمترین حاشیه و با نظم و انضباط مثال زدنی برگزار شود.

فتاحی با بیان اینکه جامعه ورزش و جوانان همواره ثابت کرده که دغدغه‌های مذهبی از اولویت‌هایش است، عنوان کرد: همواره بیانات آیت‌الله اعلم‌الهدی به عنوان شخص اول فرهنگی استان و نماینده ولی‌فقیه برای ما بسیار مهم بوده و از آن بهره می‌بریم، با همکاری استاندار این مسابقه فوتبال را بعداز نماز مغرب و عشا به خوبی برگزار کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: وظیفه خود می‌دانم از تمام کسانی که برای خوب برگزار شدن این مسابقه جذاب تلاش کردند، صمیمانه تشکر کنم.

انتهای پیام

برچسب‌ها