رئیس انجمن اولیا و مربیان خراسان رضوی گفت: طبق مصوبات کمیسیون,کرایه رانندگان مدارس در مناطق پرترافیک تا ۱۰ درصد افزایش می یابد.

افزایش دوباره نرخ سرویس مدارس مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، محمود قراول رئیس انجمن اولیا و مربیان خراسان رضوی ، گفت: با توجه به نارضایتی رانندگان مدارس از نرخ های نامناسب کرایه ها و مشکلات بوجود آمده برای اولیای دانش آموزان به دلیل تأخیر در راه اندازی سرویس مدارس جلسه ای در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر با حضور تاکسی رانی و معاونت حمل و نقل شهرداری مشهد برگزار گردید.

او با اشاره به نارضایتی رانندگان از نرخ‌ها، تصریح کرد: تورم اخیر جوابگوی نرخ‌های رانندگان نیست و هزینه‌هایی به رانندگان تحمیل می‌شود که باعث نارضایتی آن‌ها شده است، به عنوان مثال؛ رانندگان باید برای برچسب یا پروانه بهره برداری مبلغ ۱۴۰ هزار تومان پرداخت کنند و همچنین به گفته تاکسی رانی رانندگان باید عوارض معوقه را یکجا پرداخت نمایند.

رئیس انجمن اولیا و مربیان خراسان رضوی گفت: ورودی راحت‌تر و بدون نیاز به ارائه گواهی سلامت و انگشت نگاری و افزایش قیمت کرایه‌های تاکسی‌های الکترونیکی از ۳۰ شهریور موجب گرایش رانندگان به سمت تاکسی‌های الکترونیکی شده است.
قراول در خصوص مصوبات جدید شورای شهر افزود: با توجه به مصوبات تایید شده، قرار شد پروانه بهره برداری از ۱۴۰ هزار تومان به ۸۰ هزار تومان کاهش و نرخ کرایه برای مناطق پر ترافیک خراسان رضوی تا ۱۰ درصد افزایش یابد.
او تصریح کرد: تا آخر آذر امسال کارگروه ماده ۱۸ وضعیت نرخ کرایه رانندگان مدارس را برای سال بعد واقعی خواهد کرد.
باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام

برچسب‌ها