آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی در دیدار با علیرضا رزم حسینی گفت: پشتیبان استاندارخراسان رضوی در مسیر گره‌گشایی ازمشکلات مردم هستیم.

پشتیبان استاندارخراسان رضوی در مسیر گره‌گشایی ازمشکلات مردم هستیم

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی در  دیدار با  استاندار  خراسان رضوی گرفت: از اقدامات استاندار در حوزه اقتصادی تقدیر می کنیم زیرا مشکلات اداری بسیاری از سرمایه ها و سرمایه گذاران را از استان و کشور فراری داده است.

وی با اشاره به اینکه بروکراسی پیچیده اداری باعث زحمت و مشکلاتی برای مردم شده است، تصریح کرد: به روسای ادارات دستور دهید تا مشکلات پیش روی ارباب رجوع را برطرف کنند؛ بدانید ما در مسیر گره‌گشایی از مشکلات مردم پشتیبان شما هستیم.
این استاد سطح خارج حوزه علمیه مشهد تصریح کرد: برای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و بهبود شرایط خدمت رسانی به مردم بهتر است بازرسان نامحسوس به ادارات اعزام شوند و نقاط ضعف را گزارش دهند.

وی خطاب به استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از اینکه می‌بینیم جوانان ما با مدارک تحصیلی بیکار هستند؛ رنج می بریم. وقتی عملکرد شما تبدیل به یک الگوی کشوری شود، سایر استان ها هم مجبور به کار و تلاش خواهند شد.

آیت الله اشرفی شاهرودی به مشکلات حاشیه شهر مشهد هم اشاره کرد و گفت: مهاجرت مردم از روستاها به حاشیه شهرها یک دغدغه اساسی است که امیدواریم با ایجاد شغل در مناطق روستایی شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم.

استاندار خراسان رضوی هم در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی گفت: معضل بروکراسی اداری یکی از مواردی است که همواره انتقاد جدی به آن داشته ایم و امیدواریم با تفیض برخی از اختیارات وزیران به استان تاحدودی این مشکل برطرف شود.

علیرضا رزم‌حسینی تاکید کرد: برای موفقیت در طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، نیازمند گسترش فرهنگ اقتصادی در بین آحاد جامعه هستیم و این مهم بدون نقش آفرینی علما و روحانیت تحقق نمی یابد.

منبع: استانداری خراسان رضوی 

برچسب‌ها