همدان- سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: واحد رفع سد معبر جهت تسهیل عبور و مرور زائرین اربعین حسینی در همدان آمادگی کامل دارد.

سد معبر در مسیر تردد زائران در همدان ممنوع

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان،  محمدعلی گلشن با تاکید بر آماده باش مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان در مراسم پیاده روی اربعین اظهارکرد : با توجه به تردد زائرین کربلای حسینی از شهر همدان ، معابر عمومی بلوار سردار همدانی ، آیت الله نجفی و بلوار ارتش که در مسیر حرکت زوار قرار دارند توسط واحد رفع سدمعبر  پاکسازی و ساماندهی شد.

وی با اشاره به اشغال معابر عمومی مذکور توسط تعدادی از کسبه و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه خطر ساز و ایجاد ترافیک ، خواستار همکاری و حمایت هر چه بیشتر شهروندان و کسبه با مامورین رفع سدمعبر جهت تسهیل در تردد زائران مراسم پیاده روی اربعین و برقراری نظم و انضباط شهری شد.

گلشن در پایان با اشاره به استقرار چندین واحد گشت خودرویی و نیروی ثابت بصورت شبانه روزی در مسیرهای یاد شده جهت پیشگیری و برخورد با هرگونه سدمعبر توسط دستفروشان ، بساط گستران و مغازه داران ، از کلیه شهروندان درخواست نمود شکایات خود را در این زمینه با شماره گیری تلفن ۱۳۷ به مرکز مدیریت جامع شهری اطلاع رسانی نمایند.

برچسب‌ها