همدان- مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تویسرکان از نشتی یابی و رفع ۴۵۰ مورد نشتی در شبکه توزیع ، خطوط انتقال آب و پمپاژ در شش ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

رفع ۴۵۰ مورد نشتی در شبکه توزیع و خطوط انتقال آب

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان، محمد الوندی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه آبفار در شهرستان تویسرکان؛گفت:در بازه زمانی مذکورتعمیر و باز سازی مخازن رو ستاهای "باباپیرعلی" و" آرتیمان" عملیاتی شد.

وی ادامه داد:همچنین درمدت مذکور؛ پروژه مجتمع آبرسانی"فتح آباد" به منظورتامین آب روستاهای "فتح آباد"، "حاجی تو" و" یعقوب آباد" درابتدای سال ۹۸ کلید خورد که درحال حاضرساخت مخزن وایستگاه پمپاژمجتمع به پایان رسیده و مابقی پروژه دردست اقدام است.

الوندی همچنین ضمن اشاره به حفاری دو حلقه چاه در روسـتاهای "گشـانی" و "آرزووج" در شش ماهه ابتدایی سال جاری؛عنوان کرد:بهره برداری از دوحلقه چاه مذکور؛ پس از کول گذاری امکان پذیر می گردد؛ ضمن اینکه حفاری قنات روستای شهرستانه به منظورارتقاء سیستم آبرسانی و تعویض لوله های چشمه روستای شهرستانه به طول ۲۰۰ متر نیز در بازه زمانی یاد شده عملیاتی شد.

وی از دیگر اقدامات انجام شده درمدت مذکور به بازسازی و لایروبی  چشمه های روستای "جرا" اشاره کرد و گفت: درسال جاری؛ اجرای خط انتقال و بهسازی چشمه های روستای "سهام آباد" کلید خورد ودر حال حاضر چشمه های روستای جرا لایروبی شده و فنس کشی و تجهیز چاه جدید روستا دردست اقدام است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تویسرکان در ادامه به پروژه تعویض شبکه فرسوده آبرسانی روستا "قلقل"  به منظورتامین آبرسانی و ارتقاء کیفیت بهداشتی آب شرب این روستا اشاره کرد و اظهارداشت: این پروژه در حال حاضر در دست اقدام می باشد و تا کنون تعویض ۷ هزار و ۱۰۰ متر از شبکه عملیاتی شده است.

برچسب‌ها