رامسین کبریتی گفت: مجبور شدم به شبکه جم بروم اما خیلی وقت است که از رفتنم پشیمانم.

اگر اجازه بدهند می‌آیم و بازی می‌کنم

قدس آنلاین: رامسین کبریتی در گفتگو با دانا گفت: روزی که سری جدید سریال ستایش را می‌خواستند شروع کنند، آقای سلطانی با من تماس گرفت و از من دعوت کرد که در این سریال بازی کنم اما من گفتم که به من اجازه کار نمی‌دهند، اگر اجازه بدهند می‌آیم و بازی می‌کنم، کسی به من چیزی در مورد ممنوع الکاری نگفته بود اما خودم می‌دانم که اجازه بازی ندارم.

الان در کانادا زندگی می‌کنم و مشغول به کار پذیرش دانشجو هستم، هیچ کاری که مربوط به بازیگری و ماهواره باشد انجام نمی‌دهم چون نمی‌خواهم حاشیه‌ای برایم پیش بیاید و منتظرم که این دوران تمام شود تا شرایط مساعد شود و بتوانم به ایران برگردم و به کارم ادامه دهم، اگر هم اجازه کار به من ندهند مجبورم به شغل دیگری مشغول شوم.

دلم برای تک تک همکاران و دوستانم تنگ شده است و از تمام همکارانم جز خاطره خوش چیزی نداشته‌ام؛ در این مدت هم که کانادا هستم اکثر سریال‌های ایرانی را دنبال می‌کنم و با عشق آن ها را می بینم.سریال هیولا، گاندو، ممنوعه و ... را در این مدت دیده ام، کار همکارانم را می‌‍بینم و لذت می‌برم و دعا می‌کنم اتفاقی که برای من افتاد برای هیچکدام از آن ها پیش نیاید و مجبور نشوند که تصمیم اشتباه بگیرند.

من آدم روابط و مهمانی‌ها نبودم، به همین دلیل کم کار و کم کارتر می شدم. باز هم عرض می کنم که مجبور شدم به شبکه جم بروم اما خیلی وقت است که از رفتنم پشیمانم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها