البرز- فرمانده انتظامی استان البرز گفت: این نیرو برای حفظ و ارتقای امنیت شهر و شهروندان و کشف سریع جرائم به امکانات هوشمند مجهز شده است.

تجهیز پلیس البرز به امکانات هوشمند

به گزارش قدس آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان صبح امروز در دیدار مسئولان مدیریت شهری کرج اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط بیشتر با مردم و جامعه است، لذا شعار امسال هفته ناجا "پلیس هوشمند امین مردم" نامگذاری شده که برای تحقق آن با تکیه بر تمامی امکانات تلاش می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت جامعه در گرو مشارکت مردم با پلیس است، افزود: با نظر سنجی انجام شده سال گذشته میزانِ احساس امنیت در استان البرز ۹ درصد و احساس رضایتمندی از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی  ۱۳ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه پلیس با تلاش هوشمندانه کارآمدی و اقتدار بیشتر را دنبال می کند، یادآور شد: پلیس هیچ فضایی به کسانی که قصد برهم زدن آرامش مردم را داشته باشند، نمی دهد.

وی در ادامه از سلامتی و امنیت به عنوان ۲ نعمت مهم یاد کرد و اظهار داشت: همکاری نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های مختلف سبب شده ایران امروز به امن‌ترین کشور خاورمیانه تبدیل شود.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به برنامه های مشترک مدیریت شهری و نیروی انتظامی گفت: یکی از خلاءهای زیرساختی در کلانشهر کرج نبود شهرک آزمایش در مرکز استان است که در این راستا اقداماتی انجام شده و اعتباری حدود ۱۵ میلیارد تومان برای راه اندازی آن پیش بینی شده که ۳ میلیارد آن محقق و اکنون در انتظار واگذاری زمین از سوی شهرداری هستیم.

برچسب‌ها